کد خبر : 1771617 | 09 مرداد 1400 ساعت 23:27 | 48.1K بازدید | 1 دیدگاه

لیورپول- یونایتد؛ مقصد هافبک اسپانیایی کجاست؟

میرر مدعی شده سائول نیگز راهی یکی از دو تیم لیورپول و منچستر یونایتد خواهد شد.

لیورپول- یونایتد؛ مقصد هافبک اسپانیایی کجاست؟

به گزارش "ورزش سه"، هافبک اسپانیایی طی سال‌های اخیر بیش از 300 بازی برای اتلتیکومادرید انجام داده و به نوعی می‌توان از سائول نیگز را به عنوان عضوی لاینفک از تیم دیه‌گو سیمئونه برشمرد. از طرفی هنوز پنج سال تا پایان قرارداد سائول با اتلتیکومادرید باقی مانده اما گفته می‌شود که این بازیکن خواهان جدایی از این تیم شده است.

 

در مقطعی گفته شد که بارسلونا از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این هافبک اسپانیایی برخوردار است. در واقع گزارشات حاکی از آن بود که باشگاه اتلتیکو مادرید از بازگشت آنتوان گریزمان به واندا متروپولیتانو استقبال کرده و از طرف دیگر بارسا نیز به سائول علاقه مند است؛ موضوعی که باعث شد شایعات پیرامون احتمال معاوضه این دو بازیکن قوت بگیرد.

 

 

1502681

 

 

با این حال به نظر می رسد که معاوضه سائول و گریزمان کاملاً منتفی شده چرا که حالا نشریه میرر انگلیس در گزارشی ادعا کرده که این ستاره اسپانیایی در آستانه انتقال به لیگ برتر انگلیس و حضور در یکی از دو تیم منچستر یونایتد یا لیورپول قرار گرفته است‌. بر این اساس مدیربرنامه سائول فردا به کشور انگلیس سفر خواهد کرد تا طی روزهای آینده انتقال این بازیکن به یکی از این دو باشگاه را نهایی کند.

 

گفتنی است منچستر یونایتد قصد دارد هافبک اسپانیایی را جایگزین پل پوگبا کند که فصل پایانی قرارداد خود را با این تیم پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که خواهان جدایی است و از طرف دیگر یورگن کلوپ نیز از سران لیورپول درخواست کرده هر طور که شده سائول را برای تقویت خط هافبک این تیم به خدمت بگیرند‌.

دیدگاه‌ها