کد خبر : 1771618 | 09 مرداد 1400 ساعت 23:40 | 48.2K بازدید | 1 دیدگاه

آرسنال نه؛ اتلتیکو شانس اول جذب ستاره آرژانتینی

به نظر می‌رسد که لائوتارو مارتینز در صورت جدایی از اینتر راهی اتلتیکو مادرید خواهد شد.

آرسنال نه؛ اتلتیکو شانس اول جذب ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مهاجم آرژانتینی با باشگاه اینتر در ژوئن 2023 به اتمام می‌رسد و گزارش ها حاکی از آن است که مذاکرات برای تمدید متوقف شده است. در واقع مدیر برنامه‌های لائوتارو اصرار دارد که هیچ عجله ای برای تمدید قرارداد وجود ندارد و به نظر می رسد که ستاره آرژانتینی خواهان افزایش حقوق است.

 

از طرف دیگر اینتر با مشکلات جدی مالی دست و پنجه نرم می‌کند و همین موضوع نیز باعث شد که آنتونیو کونته و اشرف حکیمی از این تیم جدا شوند؛ در همین حال به نظر می رسد که با این وضع جدایی لائوتارو مارتینز از نراتزوری نیز قریب الوقوع خواهد بود.

 

 

1628282

 

 

به نظر می رسد که باشگاه اینتر برای فروش لائوتارو مارتینز مبلغی بین 80 تا 90 میلیون یورو می خواهد و از طرف دیگر گفته می‌شود که آرسنال به جذب این بازیکن علاقه مند است اما گزارش ها حاکی از آن است که ستاره آرژانتینی اینتر را تنها به مقصد یکی از باشگاه های بزرگ اسپانیا یعنی رئال مادرید، بارسلونا یا اتلتیکو ترک خواهد کرد‌.

 

بارسلونا با توجه به جذب ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو از رقابت برای جذب لائوتارو کنار کشیده است. اما به نظر می رسد که رئال مادرید تا حدودی به این بازیکن علاقمند است اما موندو و TNT Sports مدعی شده اند که اتلتیکومادرید محتمل ترین گزینه برای مهاجم آرژانتینی خواهد بود و علاقه دو طرفه ای بین او و دیه‌گو سیمئونه برای همکاری وجود دارد.

دیدگاه‌ها