کد خبر : 1771626 | 10 مرداد 1400 ساعت 02:26 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

رفاقت ساکت با قلعه‌نویی خارج از بازی!(عکس)

سرمربی نساجی مانع از موفقیت همتای خود در گل‌گهر سیرجان شد.

رفاقت ساکت با قلعه‌نویی خارج از بازی!(عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، تقابل آخر فصل بین امیر قلعه‌نویی و ساکت الهامی در حالی رقم خورد که ارتباط و دوستی قدیمی این دو نفر شاید برخی رقبای سهمیه آسیایی گل‌گهر مثل تراکتور و فولاد را به این فکر برده بود که شاید سیرجانی‌ها به راحتی بتوانند در این بازی نتیجه بگیرند، اما این اتفاق نیفتاد و گل‌گهر در خانه متوقف شد.

 

ساکت الهامی که روزگار خوشی در نساجی سپری کرده بود، قبل از شروع آخرین مسابقه فصل مقابل گل‌گهر به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و خوش و بش گرمی با سرمربی گل‌گهر داشت، اما در نهایت نتیجه کمتر قابل تصوری رقم خورد.

 

1629460

 

شاگردان الهامی پس از پیش افتادن در ۴۵ دقیقه ابتدایی، در لحظات ابتدایی نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر هم به گل رسیدند تا سیرجانی‌ها با توجه به برد پُر گل تراکتور در بازی همزمان، رتبه چهارم را از دست رفته ببینند و در نهایت هم نتوانند به برتری برسند و با تساوی هم یک پله پایین بروند.

 

در صورتی که قلعه‌نویی و تیمش در بازی مقابل نساجی به برتری می‌رسیدند و در جایگاه چهارم قرار می‌گرفتند، به احتمال فراوان صاحب سهمیه آسیایی هم می‌شدند، اما حالا شانس آنها کمتر از قبل شده و برای رسیدن به لیگ قهرمانان فقط باید در جام حذفی به قهرمانی برسند.

 

گل‌گهر در شرایطی مقابل شاگردان ساکت متوقف شد که در سه دیدار اخیرش مقابل آلومینیوم اراک، سایپا و نفت مسجدسلیمان به برتری رسیده بود ولی نتوانست این روند عالی را برابر نساجی مازندران هم دنبال کند تا رتبه چهارم از دست برود.

 

1629461

دیدگاه‌ها