کد خبر : 1771629 | 10 مرداد 1400 ساعت 06:59 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

اظهار امیدواری مهدوی‌نیا از وضعیت دو قایقران اعزامی

مربی تیم ملی قایقرانی معلولان با اشاره به شرایط مطلوب دو قایقران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: هر دو قایقران در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و امید به کسب بهترین نتیجه در این دوره از بازی‌های پارالمپیک هستیم.

اظهار امیدواری مهدوی‌نیا از وضعیت دو قایقران اعزامی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسعود مهدوی نیا در ارزیابی از وضعیت شهلا بهروزی راد و اسلام جاهدی برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو اظهار کرد: شهلا بهروزی راد در حال حاضر تمرینات خود را در فاز سرعت پیگیری می کند و نسبت به سال گذشته شرایط بهتر و امیدوار کننده ای دارد. 

 

وی گفت: تلاش بر این است که سطح آمادگی بهروزی راد به جایی برسانیم که از دور مرحله مقدماتی راهی فینال بازیهای پارالمپیک شود و بهترین نتیجه را در این دوره کسب کند. البته وی از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تمرینات را با جدیت پیگیری می کند تا به هدف پیش بینی شده دست یابد.

 

مهدوی نیا پیرامون این پرسش که آیا از نظر امکانات و تجهیزات بهروزی راد با مشکل خاصی مواجه است یا خیر؟ افزود: با حمایت فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک این دوره شرایط بسیار خوبی برای بهروزی راد فراهم شده و مشکل خاصی از نظر قایق و سایر تجهیزات ندارد.

 

وی همچنین درباره وضعیت اسلام جاهدی گفت: اسلام جاهدی با حمایت استانداری استان هرمزگان و با همکاری فدراسیون قایقرانی در کمپ تمرینی و تدارکاتی پرتغال به سر می برد و تا ۲۱ مرداد این اردو ادامه خواهد داشت. البته جاهدی نسبت به قبل شرایط خوبی دارد و با روحیه بالایی تمرینات خود را برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو پیگیری می کند.

 

مهدوی نیا در پایان زمان اعزام قایقرانان به پارالمپیک توکیو را سوم شهریور عنوان کرد.

دیدگاه‌ها