کد خبر : 1771635 | 10 مرداد 1400 ساعت 07:25 | 129.5K بازدید | 6 دیدگاه

شوک نجاتی به کشتی فرنگی در گام اول

علیرضا نجاتی در گام نخست مسابقات کشتی فرنگی المپیک شکست غیرمنتظره ای را متحمل شد.

شوک نجاتی به کشتی فرنگی در گام اول

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مبارزه امین میرزازاده رقیب کره ای در جریان بود، گوینده سالن مسابقات کشتی نام علیرضا نجاتی و رقیب ارمنستانی او را هم اعلام کرد.


نجاتی که مدال برنز مسابقات جهانی 2019 را در کارنامه دارد و با قرعه راحت تر نسبت به میرزازاده می توانست مسیر خود را برای رسیدن به فینال هموار کند، کشتی را خوب آغاز کرد.

 

1629488


این فرنگی کار اهل قم با حملات خوبی که داشت، داوران را مجاب کرد تا به آرمن ملکیان از ارمنستان اخطار بدهند. در خاک هم نجاتی یک امتیاز از اجرای ناقص سالتوی بارانداز خود دریافت کرد تا وقت اول را دو بر صفر از رقیب پیش بیفتد.


در وقت دوم این مبارزه نجاتی که قصد اجرای فن داشت، در خاک حریف نشست و دو امتیاز را بی جهت به رقیب ارمنستانی هدیه کرد. در ادامه هم یک بار دیگر نجاتی در خاک حریف نشست و یک بار هم بارانداز شد تا 5 بر 2 عقب بیفتد و کارش برای جبران سخت شود.

 

1629480


تلاش بی وقفه نجاتی برای بازگشت و جبران بالاخره در فاصله 15 ثانیه به پایان نتیجه داد و او حریف را خاک کرد، اما این کافی نبود. نجاتی بار دیگر در اجرای سالتو بارانداز ناکام بود و فقط یک امتیاز گرفت تا کشتی 5 بر 5 شود. 


این آرمن ملکیان از ارمنستان بود که به خاطر کسب امتیازات درشت تر از نجاتی برنده کشتی اعلام شد تا فرنگی کار ایرانی در همین ابتدای راه شوک بزرگی به بنا و تیمش وارد کند.


حالا نجاتی باید منتظر رسیدن حریف ارمنستانی خود به فینال باشد تا شانس باقی ماندن در جدول را داشته باشد؛ اتفاقی که کمی سخت به نظر می رسد.

 

1629487

 

1629486

دیدگاه‌ها