کد خبر : 1771639 | 10 مرداد 1400 ساعت 09:04 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

در واکنش به شایعات؛

آلگری: پیانیچ؟ رمزی برای یوونتوس عالی است!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در پاسخ به گزارشاتی که ادعا می‌کرد آرون رمزی نمی‌تواند تبدیل به بازیکن مهمی برای یووه شود، از این بازیکن دفاع کرد.

آلگری: پیانیچ؟ رمزی برای یوونتوس عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری روز گذشته در یک بازی دوستانه با گل هایی از فیلیپو رانکوچیا و دژان کولوسوسکی 2-1 برابر مونزا به پیروزی رسیدند تا جام برلوسکونی را ببرند.

 

در پایان این بازی آلگری درباره عملکرد شاگردانش با مدیاست صحبت کرد.

 

1629504

 

آلگری گفت: "کولوسوسکی پتانسیل دارد اما باید خیلی پیشرفت کند. به هر حال او 21 ساله است و باید در مقابل دروازه مصمم تر شود و خیلی بیشتر در حمله به دروازه حریف تاثیرگذار باشد. او نباید همیشه با داخل پا ضربه بزند یا تلاش کند تا توپ را با داخل پا لمس کند، گاهی اوقات باید تصمیم دیگری بگیرید."

 

1629506

 

نیکولو فاجیولی در نخستین دوره حضور آلگری در یووه نیز نظر این مربی را به خود جلب کرده بود، اما آیا این بازیکن 20 ساله از آن زمان پیشرفتی کرده است؟

 

سرمربی بیانکونری در این باره گفت: "او به بازی آمد و یک نیمه دوم خوب داشت، فعال بود، تر و تمیز بازی کرد و من پیشرفت هایی در او دیدم. با باشگاه بررسی خواهیم کرد که چه باید بکنیم.

 

اینها بازیکنان جوانی هستند که فاقد تجربه اند، آنها گاهی از شوت کردن و دور کردن توپ خجالت می کشند، اما شما مجبورید این کار را گاهی در شرایط بازی انجام دهید. ما باید برخی از ترفندهای کار را به آنها بیاموزیم."

 

1629508

 

از سرمربی یووه درباره شایعاتی که ادعا می کنند میرالم پیانیچ در تلاش برای جدایی از بارسا است و آماده است تا برای بازگشت به تورین یک کاهش دستمزد اساسی را قبول کند نیز سوال شد.

آلگری اما ترجیح داد تا از عملکرد آرون رمزی که در بازی روز گذشته در پست جدیدی به کار گرفته شده بود تمجید کند.

 

آلگری درباره این بازیکن ولزی و شایعات پیوستن میرالم پیانیچ به یووه گفت: "من چیزی در این باره نمی دانم، این مسائل را باشگاه حل و فصل می کند، ما هر روز صحبت می کنیم. رمزی جلوتر از خط دفاع خیلی خیلی خوب بازی کرد و فکر می کنم که او دراین پست می‌تواند تبدیل به بازیکن مهمی شود.


 

من پیانیچ را تحسین می کنم، زیرا ما چهار سال را با پیروزی های بزرگ در کنار هم گذراندیم. او اکنون بازیکن بارسلونا است، ما بازیکنان با استعدادی داریم و فکر می کنم اگر رمزی بتواند متقاعد شود که جلوتر از خط دفاع بازی کند، واقعاً می تواند در آنجا خوب عمل کند. او می تواند کانال های پاس را ببیند، از حس خوبی در جاگیری و تشخیص موقعیت ها در زمین برخوردار است و همچنین می تواند بیش از آنچه در جلو انجام می داد، توپ را نگه دارد."

 

1629507

 

کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا در بازی روز گذشته غایب بودند و در تورین مانده بودند تا روی آمادگی جسمانی خود کار کنند.

 

آلگری در این باره گفت: "رونالدو مثل همه بازیکنان دیگر با اشتیاق به تمرینات برگشت. دیبالا مشکل عضلانی در پای چپ خود دارد. او باید در بازی برابر بارسلونا به همراه دیگر بازیکنان در اختیار ما باشد. احتمالا بقیه بازیکنان تا روز دو شنبه به ما ملحق شوند. در آن زمان ما 20 روز فرصت خواهیم داشت تا برای فصل آماده شویم. "

 

 

دیدگاه‌ها