کد خبر : 1771649 | 10 مرداد 1400 ساعت 10:13 | 36K بازدید | 3 دیدگاه

نمایندگان سول نیگوئز دوشنبه در انگلیس؛

بارسلونا نه، لیگ برتر مقصد ستاره اتلتیکو است

نمایندگان سول نیگوئز، هافبک اتلتیکو مادرید، روز دوشنبه به انگلیس خواهند رفت تا ترتیب انتقال او به لیگ برتر را بدهند.

بارسلونا نه، لیگ برتر مقصد ستاره اتلتیکو است

به گزارش" ورزش سه"، نمایندگان سول نیگوئز روز دوشنبه به انگلیس پرواز خواهند کرد تا بالاخره تکلیف آینده هافبک اتلتیکو مادرید را روشن کنند. این ستاره 26 ساله از زمانی که 14 سال داشت در اتلتیکو مادرید بوده است، اما به نظر می رسد که دوران بازی او در اسپانیا در این تابستان به پایان خواهد رسید.

میرر گزارش کرده است که مقصد بعدی نیگوئز با چراغ سبزی که اتلتیکو برای جدایی به این بازیکن نشان داده است، لیگ برتر خواهد بود.

 

1629527

 

منچستریونایتد از بیشترین بخت برای امضای قرارداد با نیگوئز در این پنجره نقل و انتقالاتی برخوردار است. شیاطین سرخ پیش از این جیدون سانچو و رافائل واران را به جمع ستاره های خود اضافه کرده اند اما برای امضای قرارداد با هافبک اتلتیکو، چندان بی رقیب هم نیست؛ لیورپول نیز به دنبال جذب نیگوئز است.

گفته می شود که این هافبک اسپانیایی می خواهد طی دو هفته آینده و پیش از آنکه بازی های لیگ در انگلیس و اسپانیا شروع شوند، تکلیف آینده اش روشن شود.

در حالی که بند خرید نیگوئز از اتلتیکو 153 میلیون یورو است، با توجه به مشکلات شدید مالی روخی بلانکو رقمی در حدود 48 میلیون یورو برای این هافبک با تجربه منطقی تر به نظر می رسد.

 

1629526


نیگوئز در سال 2017 قرارداد 9 ساله جدیدی را با تیم دیگو سیمئونه امضا کرد و اکنون به نظر می رسد قبل از رسیدن به نیمه راه، او این باشگاه را ترک خواهد کرد.

سول یکی از پردرآمدترین بازیکنان اتلتیکو است و در هفته های اخیر شایعاتی درباره انتقال او به بارسلونا یا یوونتوس مطرح شده است. این گمانه زنی ها همچنین شامل مذاکرات درباره حضور احتمالی نیگوئز در قرارداد مبادله ای بود که منجر به بازگشت آنتوان گریزمان به اتلتیکو می شد.

 

این هافبک اسپانیایی که فصل گذشته به همراه اتلتیکو عنوان قهرمانی لالیگا را کسب کرده است، همچنین دو عنوان قهرمانی در لیگ اروپا و یک مدال نایب قهرمانی چمپیونزلیگ پس از شکست در فینال 2016 مقابل رئال مادرید در کارنامه دارد.

بعید به نظر می رسد لیورپول بتواند بدون فروش یکی از هافبک های خود برای جذب سول اقدام کند، در حالی که یونایتد منتظر پیشنهاد  PSG برای پل پوگبا است و بنابراین در رقابت برای جذب بازیکن اتلتیکو به عنوان جانشین هافبک فرانسوی، از شانس بیشتری برخوردار است.  

 

دیدگاه‌ها