کد خبر : 1771656 | 10 مرداد 1400 ساعت 10:32 | 60.1K بازدید | 9 دیدگاه

تیم رسانه‌ای بایر همه را سر کار گذاشت

راز توئیت لورکوزن؛ آزمونی در کار نیست!

باشگاه بایرلورکوزن به صورت رسمی راز توئیت مرموزی که دو روز پیش منتشر کرده بود، فاش کرد که این توئیت ارتباطی با سردار آزمون نداشته است.

راز توئیت لورکوزن؛ آزمونی در کار نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بحث حضور سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت در بوندس لیگا و باشگاه بایرلورکوزن به موضوع داغ فوتبال روسیه و آلمان تبدیل شده است و در حالیکه همگان منتظر این انتقال بودند، اما هنوز ترانسفر آزمون به بایر شکل نگرفته و او قرار است امشب نیز برای زنیت و در برابر روستوف به میدان برود.


اما دو روز پیش توئیتر باشگاه بایرلورکوزن توئیت مشکوکی را در حساب کاربری خود منتشر کرد که تصور همگان مبنی بر انتقال آزمون به این تیم بود. در این توئیت حرف انگلیسی A به شکل مرموزی به همراه ایموجی هایی نظیر زمان سنج شنجی که حکایت از انتظار برای اتفاق مهمی داشت، منتشر شد.

1629535
هواداران فوتبال اینگونه تصور می کردند که این حرف A به معنای انتقال آزمون به لورکوزن بوده و این انتقال طی ساعات آینده رخ خواهد داد. اما اکانت توئیتری لورکوزن سرانجام و پس از گذشت ساعت ها، در پاسخ به کاربری که پرسیده بود آیا این ایموجی ها برای معرفی کیت جدید بوده و یا معرفی آزمون، اعلام کرد که آن توئیت تنها انتظار برای معرفی لباس دوم لورکوزن در فصل بعد بوده است.

1629534
به هر حال حرف انگلیسی A به همراه ایموجی پیراهن، به معنای کیت Away یا بازی های خارج از خانه لورکوزن بوده و این شیطنت اکانت باشگاه لورکوزن در ساعاتی که بحث حضور آزمون در آلمان داغ شده بود، باعث گمراهی علاقه مندان به فوتبال شد.


تا این لحظه هنوز اخبار جدیدی درخصوص آینده سردار آزمون منتشر نشده و باید منتظر ماند و دید آیا این مهاجم ایرانی باز هم با زنیت ادامه می دهد یا بالاخره راهی تیم جدیدی خواهد شد.

 

1629551

دیدگاه‌ها