کد خبر : 1771663 | 10 مرداد 1400 ساعت 11:00 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

نقش ستاره جوان توپچی‌ها در قرارداد بن وایت؛

بوکایو ساکا در نقش مدیر برنامه‌های خرید جدید آرسنال

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در ادامه تلاش برای بازسازی این تیم، بن وایت، مدافع میانی، برایتون را جذب کرد اما در این توافق بوکایو ساکا، ستاره جوان توپچی ها، نقشی پررنگ داشت.

بوکایو ساکا در نقش مدیر برنامه‌های خرید جدید آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال سرانجام توانست با نهایی کردن قرارداد 60 میلیون یورویی بن وایت، یکی از اهداف اصلی خود در تابستان را به دست بیاورد. میکل آرتتا قصد دارد تا توپچی های خود را پس از یک فصل اول فاجعه بار در ورزشگاه امارات، تقویت کند.

بن وایت، مدافع آینده دار ملی پوش انگلیس، سومین خرید آرتتا در این تابستان بود. علاقه باشگاه شمال لندنی به وایت از مدت ها پیش وجود داشت مخصوصا که آرتتا بر بازسازی تیم خود با استعدادهای جوان تمرکز کرده است.

سرمربی اسپانیایی به وب سایت باشگاه گفت که وایت با مشخصات خریدی که به دنبالش است مطابقت دارد و برخی از ویژگی هایی را که این مدافع می تواند به خط دفاع توپچی ها اضافه کند، ذکر کرد.

 

1629555

 

میکل آرتتا درباره بازیکن جدید تیمش گفت: "بن یکی از اهداف سطح بالای ما بود و عالی است که ما توانستیم قرارداد با او را عملی کنیم. بن در فصل های اخیر با دو باشگاه خیلی خوب آموزش دیده، برایتون و لیدز.

او از دو مربی بسیار خوب بهره برده و نشان داده است که هم برای برایتون و هم به صورت قرضی با لیدز استعداد زیادی دارد.

بن یک مدافع باهوش است که در کار با توپ بسیار راحت است و سبک او کاملا با ما متناسب است.


و البته او هنوز جوان است، بنابراین سن و مشخصات بن با آنچه ما در اینجا می سازیم مطابقت دارد. همه ما مشتاقانه منتظر هستیم که بن در برنامه های بلند مدت آینده ما نقشی محوری داشته باشد. "

 

1629553

 

اعتماد آرتتا به وایت واضح است اما جذب او بدون مشورت با بوکایو ساکا، هم تیمی وایت در تیم ملی انگلیس، انجام نشد.

وایت پس از مصدومیت ترنت الکساندر آرنولد، جانشین او در اردوی تیم ملی انگلیس برای رقابت های یورو 2020 شده بود.

اتلتیک گزارش کرده است که ساکا درباره وایت صحبت های مثبتی با آرتتا کرده و به توپچی ها برای نهایی کردن این قرارداد و جذب این مدافع چراغ سبز داده است.

وایت نیز با گفتن اینکه از همبازی شدن با ساکا در ورزشگاه امارات بسیار هیجان زده است، احترام متقابل خود به ستاره نوجوان توپچی ها و تیم ملی انگلیس را نشان داد.

 

1629554

 

وایت در نخستین مصاحبه مطبوعاتی خود به عنوان بازیکن آرسنال، گفت: "من در طول تابستان کمی با بوکایو ساکا وقت گذراندم. قبل از آن زیاد از او چیزی ندیده بودم و اینکه او چقدر با استعداد است من را واقعا سورپرایز کرد.

من برخلاف بعضی از بچه ها زیاد در کنار او تمرین نکرده بودم. او واقعا تیز و باهوش است و من از اینکه او چقدر خوب است واقعا شگفت زده شدم."

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها