کد خبر : 1771664 | 10 مرداد 1400 ساعت 11:07 | 31.5K بازدید | 5 دیدگاه

تصمیم فدراسیون در پی نقایص ورزشگاه کرمان

جام حذفی را در نقش جهان می‌دهند (عکس)

ورزشگاه نقش جهان به عنوان میزبان مسابقات جام حذفی انتخاب شد.

جام حذفی را در نقش جهان می‌دهند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای از آماده نبودن ورزشگاه امام علی خبر داده و انجام مسابقه فینال حذفی بین دو تیم از چهار تیم استقلال، گل گهر، ملوان و فولاد را در ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان برگزار خواهد کرد.

 

برنامه اولیه فدراسیون روی انجام این مسابقه در شهر کرمان بود که قراربود برای بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی انجام بشود با این حال فدراسیون با لیست کردن نواقص ورزشگاه گفته که کرمان قادر به میزبانی فینال حذفی نیست.

 

1629561

 

نواقصی که فدراسیون فوتبال به آنها اشاره کرده شامل اسکوربرد، صندلی‌ها و چمن ورزشگاه است که باید برای فصل بعد لیگ یک زیر کشت برود بنابراین کرمان نمیتواند میزبان فینال حذفی باشد و این مهم به اصفهان داده شد.

 

شهر مشهد نیز که سال گذشته میزبان فینال مسابقات بود برای انجام این مسابقه نامزد شده بود که شاید شرایط ویژه کرونایی امسال باعث شد فدراسیون بیخیال تکرار فینال در ورزشگاه امام رضا بشود.

 

1629562

 

فینال جام حذفی که آخرین مسابقه رسمی این فصل خواهد بود روز هفدهم مرداد در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود و باید دید کدام تیم و سرمربی جشن پایانی سال را برگزار خواهد کرد.

 

این استادیوم متعلق به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است و شرایط خوبی داشته و میزبانی در یک رقابت بزرگ نکته جالبی در تاریخ این استادیوم محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها