کد خبر : 1771665 | 10 مرداد 1400 ساعت 11:09 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

مشکل فوتبال ما مدیران ناکارآمد هستند

پیوس: قهرمانی پنجم پرسپولیس رویایی بود

پیشکسوت پرسپولیس عملکرد یحیی گل‌محمدی و شاگردانش را رویایی و قابل ستایش عنوان کرد.

پیوس: قهرمانی پنجم پرسپولیس رویایی بود

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس ضمن تبریک قهرمانی پرسپولیس درباره این موفقیت گفت: کسب ۶٧ امتیاز و تنها یک باخت یک اتفاق کاملا قابل ستایش از سوی بازیکنان و خصوصا کادرفنی بود. آنها در طول فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشتند و از شایستگی کامل برای قهرمانی برخوردار بودند. در این فصل سپاهان یک رقیب قابل احترام بود که تا روز پایانی نیز دست از تلاش برنداشت و این در حالی بود که دیگر رقبا هم به سختی به دنبال این بودند تا مانع از قهرمانی دوباره پرسپولیس شوند.

 

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود گفت: کسب پنج قهرمانی پیاپی یک اتفاق شیرین از سوی این تیم بود و تا سال‌ها و شاید همیشه تکرار آن غیرممکن خواهد بود. از یحیی بابت تیم مقتدری که شکل داده و مایه خوشحالی و افتخار تمامی پرسپولیسی‌ها است تشکر می‌کنم و امیدوارم حمایت ادامه‌دار مدیریت بار دیگر باعث شود آنها در مسیر قهرمانی قرار گیرند.

 

وی درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس گفت: من پیش از این نیز گفته بودم که عبدی یک استعداد بزرگ خواهد شد و خودش باید این را بخواهد. او قطعا هنوز جای کار دارد و استعداد و کیفیتی بالاتر از این را دارد که می‌تواند همه را شگفت‌زده کند. شهریار و عیسی نیز طبق انتظار خوب کار کردند و در خیلی از بازی‌ها تیم را به هدفی که مدنظر بود رساندند. پرسپولیس البته مثل چند سال اخیر یک تیم بود. از خط دروازه با حامد لک تا سیدجلال حسینی و امیری و نوراللهی و بقیه. اگر بخواهم اسم ببرم خدایی ٢٠ بازیکن تاثیرگذار در این قهرمانی داشت که جای سیدجلال و نوراللهی در بالا محفوظ است.

 

1613763

 

سرمربی چوکا درباره سقوط این تیم نیز گفت: یک روز تلخ برای من بود. نمی‌خواهم درباره آن حرف بزنم. چوکا و هواداران آن جایگاه خاصی در قلب من پیدا کرده‌اند و احساس میکنم هر مشکلی برای آن پیش بیاید انگار ضربه‌ای به قلب من خورده است. امیدوارم بار دیگر تیم صعود کند. هرچند کار خیلی خیلی سخت‌تر از قبل خواهد بود. نیاز به حمایت و تلاش بیشتر است. 

 

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: باید مدیران فوتبالی در راس کار حاضر باشند. منظورم البته این نیست که مدیر فوتبالیست بوده باشد. مدیری که فوتبال را درک کند و بداند از آن چه می‌خواهد نه اینکه به دنبال بیزینس و شهرت خودش باشد و در نهایت باعث سقوط تیم شود. اینکه یک تیم باسابقه و قهرمان و بازیکن‌ساز را باعث سقوطش شویم هنر بزرگی می‌خواهد که متاسفانه برخی مدیران ارشد به خوبی آن را با تصمیمات اشتباه خود کارگردانی می‌کنند. امیدوارم با توجه به استعدادهایی که در فوتبال ما حضور دارند، این سرمایه‌ها با انتخاب‌هایی اینچنینی به هدر نروند و سوخت نشوند. مشکل فوتبال ما همین نامدیران و ناکارآمدی آنها در عرصه فوتبال است و واقعا از آن متاسفم و امیدوارم فوتبال بتواند با انتخاب‌هایی درست کار را پیش ببرد.

دیدگاه‌ها