کد خبر : 1771673 | 10 مرداد 1400 ساعت 11:32 | 43K بازدید | 2 دیدگاه

شاگردان کونسیسائو به روی صحنه رفتند

طارمی؛ چهره ویژه اژدهای آبی فصل جدید (عکس)

باشگاه پورتو روز گذشته به صورت رسمی و در مراسمی جالب توجه، بازیکنان خود برای فصل جدید را به هوادارانش معرفی کرد.

طارمی؛ چهره ویژه اژدهای آبی فصل جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پورتو تقریبا توانست اسکلت اصلی تیم فصل گذشته اش را حفظ کند و علاوه بر این، چند مهره جدید و تأثیرگذار نیز جذب این تیم شدند تا سرجیو کونسیسائو برای فصل بعد، دستش بازتر باشد و بتواند آبی و سفیدهای بندرنشین را به عنوان قهرمانی لیگ برتر پرتغال برساند.


روز گذشته پورتو در دیداری دوستانه از سد لیون گذشت. در این بازی شاگردان کونسیسائو در نیمه نخست با پیراهن اصلی و اول خود پای به زمین مسابقه گذاشتند ولی در نیمه دوم با کیت خارج از خانه و دوم به مصاف حریف فرانسوی رفتند که در نهایت این بازی که با گلزنی طارمی نیز همراه بود، با حساب 5 بر 3 به سود پورتو به پایان رسید.

 

1629575


اما پیش از آغاز این بازی، مراسم ویژه و جالب توجهی توسط باشگاه پورتو برگزار شد که در آن، بازیکنان تک به تک و با معرفی گوینده ورزشگاه و آهنگ های متنوع از پله های استادیوم دراگائو بالا آمده و به بینندگان تلویزیونی معرفی شدند.

 

1629572

 

1629459

 

1629578

 

1629573


پیش از آغاز دیدار دوستانه روز گذشته با لیون، به نوعی یک رونمایی دیگر از کیت های جدید پورتو برای فصل بعد بود. مراسمی زیبا و مثال زدنی که به شکل خوبی برگزار شد و بازیکنان به همراه کادرفنی روی سکوهایی که از قبل تعبیه شده بود حاضر شده و عکس هایی به یادگار ثبت شد.

 

1629574


در این مراسم رژه زیبا، بازیکنان جدید پورتو نظیر برونو کاستا، اورتون پریرا، فابیو کاردوسو، فرناندو آندراده، پپه، ویتنها و... نیز حضور داشتند و شماره های بازیکنان پورتو برای فصل بعد نیز به صورت رسمی اعلام شد که مهدی طارمی همچون فصل گذشته پیراهن شماره 9 را بر تن خواهد کرد.

 

1629577


طارمی که فصل گذشته به بهترین گلزن پورتو تبدیل شد، در این مراسم چهره ویژه تیم کونسیسائو بود. او برای فصل بعد امید اول گلزنی اژدها محسوب می شود و هواداران این تیم امید زیادی دارند تا این مهاجم بوشهری بتواند یکبار دیگر آنها را به مقام قهرمانی لیگ برتر پرتغال برساند.

 

1629579


پورتو در نخستین دیدار خود در فصل جدید از لیگ برتر پرتغال، روز یکشنبه هفته آینده 17 مرداد به مصاف بلننسس می رود. فامالیسائو، ماریتیمو و آروکا حریفان هفته های بعدی پورتو هستند که این رقبای نسبتا آسان می تواند فرصت خوبی برای شروع طوفانی مهدی طارمی در فصل جدید باشد.

 

1629576

دیدگاه‌ها