کد خبر : 1771674 | 10 مرداد 1400 ساعت 11:48 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم بایلز؛ کناره‌گیری از فینال حرکات زمینی

تنها یک فرصت دیگر برای بردن مدال باقیست

سیمون بایلز از فینال حرکات زمینی نیز کناره گیره کرد تا تنها امکان حضور در رقابت های چوب موازنه برای او باقی مانده باشد.

 تنها یک فرصت دیگر برای بردن مدال باقیست

به گزارش "ورزش سه"، سیمون بایلز روز دوشنبه در فینال حرکات زمینی نیز شرکت نخواهد کرد و به این ترتیب تنها یک رویداد دیگر در بازی های توکیو برای این ژیمناست آمریکای باقی می ماند که در آن می تواند امید به بردن مدال داشته باشد.


مسئولان تیم ژیمناستیک آمریکا امروز اعلام کردند که بایلز از فینال حرکات زمینی نیز کنار کشیده است و بعدا درباره شرکت در رقابت های چوب موازنه تصمیم خواهد گرفت.
تیم ژیمناستیک آمریکا در توییت خود خطاب به بایلز نوشت: "در هر صورت ما از تو حمایت خواهیم کرد سیمون."

 

بایلز هنگامی که روز سه شنبه پس از شرکت در رقابت های انفرادی خرک، به دلیل مسائل مربوط به سلامت روان، از فینال رقابت های تیمی کنار رفت، جهان را شوکه کرد. بسیاری از ورزشکاران، مقامات و هواداران، از جمله میشل اوباما، بانوی اول سابق و توماس باخ، رئیس کمیسیون بین المللی المپیک از بایلز و تصمیمش حمایت کرده اند.


او از آن زمان از همه مسابقات دیگری که سهمیه حضور در آنها را به دست آورده بود نیز کنار رفت، به جز چوب موازنه، که قرار است در تاریخ سوم آگوست برگزار شود.

بایلز 24 ساله در حالی پا به بازی های توکیو گذاشت که انتظارات زیادی از او می رفت و کسب شش مدال طلا را هدف قرار داده بود تا تبدیل به پرافتخارترین ورزشکار زن المپیکی شود.

 

1628137


او در کنار تیم آمریکا یک مدال تیمی نقره کسب کرد و پس از اینکه سونیسا لی، هم تیمی اش، جایگزین او در رقابت های همه جانبه شد و به مدال طلا دست یافت، او را تشویق و حمایت کرد.
انصراف بایلز از سه فینال دیگر به این معنا بود که او از هیج کدام از مدال های طلایی که در المپیک ریو در خرک و حرکات زمینی کسب کرده بود، دفاع نخواهد کرد.


بایلز در ریو در رقابت های چوب موازنه مدال برنز برده بود.

بایلز پیشتر در رابطه با وضع سلامت روانش گفته بود: "صادقانه بگویم بسیار ترسناک است که وقتی ذهن و بدنت با هم هماهنگ نیستند، تلاش کنی حرکتی را اجرا کنی. قبلا هیچوقت در بارفیکس غیرهمسطح و میله های موازنه چنین مشکلی را نداشتم و فقط مختص حرکات زمینی و خرک بود. اما این بار در تمام مسابقات مشکل دارم. که واقعا افتضاح است... خیلی بد است."

 

بایلز همچنین گفت که معمولا وقتی دچار چنین حالتی می شود، دو هفته طول می کشد تا دوباره به حالت عادی برگردد: "گاهی مجبوری که روز به روز و حرکت به حرکت پیش بروی."

 

امروز او در اینستاگرام خود درباره کناره گیری اش از رقابت ها پستی را منتشر کرد: "همیشه یک لحظه را برای تجلیل از زن زیبایی که شده اید، موانعی که بر آنها غلبه کرده اید، نبردهای خاموش که انجام داده اید و تصمیمات سختی که باید بگیرید، اختصاص دهید. " 
قدرت و تاب و تحمل خود را گرامی بدارید."

دیدگاه‌ها