کد خبر : 1771676 | 10 مرداد 1400 ساعت 11:51 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

صیامی: با این نفرات شانس مدال نداریم

دوومیدانی ایران نیازمند حدادی‌های جدید

رئیس فدراسیون دوومیدانی معتقد است اگر در المپیک مدال می‌خواهیم باید ورزشکارانی در سطح احسان حدادی تربیت کنیم.

دوومیدانی ایران نیازمند حدادی‌های جدید

به گزارش " ورزش سه"، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی طی گفت‌وگویی با رادیو ورزش درخصوص عملکرد نمایندگان ایران و اینکه همه از نتایج کسب‌شده در المپیک توکیو ناراحت هستند، اظهار داشت: من ناراحت نیستم باید بدانید بضاعت و ظرفیت دوومیدانی همین است. ما شانس کسب مدال نداشتیم. قبلاً حدادی شانس مدال بود اما با شرایطی که برای او به وجود آمد، این اتفاق نیفتاد. تفتیان، فصیحی و پیرجهان هم که سهمیه گرفته بودند، اگر رکورد خودشان را می‌زدند و یک مرحله بالاتر می‌آمدند، نتیجه خوبی بود.

 

وی تاکید کرد: کسب مدال در المپیک به این سادگی‌ها نیست و با ظرفیت فعلاً شانسی نداریم. اگر می‌خواهیم به مدال برسیم، باید ورزشکارانی در سطح احسان حدادی تربیت کنیم. متاسفانه پیرجهان که در این دوره شرایط خوبی برای المپیک داشت و آماده بود،‌ بدشانسی آورد و کرونا گرفت.

 

حسن تفتیان در یکی از راحت ترین دسته‌ها برای صعود به نیمه نهایی حضور داشت، اما نتوانست صعود کند، رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد عملکرد این ورزشکار گفت: او رکورد خوبی را زد و اگر در گروه‌های دیگر بود، می‌توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند!

 

رئیس فدراسیون دوومیدانی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در مورد وضعیت حدادی گفت‌: یکی از نمایندگانی که می‌توانست به فینال برسد، احسان حدادی بود اما با مشکلات و مصدومیت‌هایی روبرو شد. حضور او هم همانطور که خودش گفته به خاطر المپیک بود. حضور در المپیک برای او بسیار مهم بود و می‌خواست حتما شرکت کند. او در یکسال گذشته در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بود و فقط قبل از المپیک در لیگ دو میدانی پرتاب کرد و المپیک دومین مسابقه‌اش بود. در المپیک هم تمام تلاشش را کرد و دوست داشت رکورد خوبی بزند و دل مردم را شاد کند.

 

وی عنوان کرد: ما بهترین شرایط را برای ورزشکاران فراهم کردیم تا بدون مشکل تمرین کنند. برای بازی‌های آسیایی سال آینده کار سختی پیش رو داریم و حداقل باید 10، 12 ورزشکار داشته باشیم که امیدمان به مدال بیشتر شود.

دیدگاه‌ها