کد خبر : 1771677 | 10 مرداد 1400 ساعت 11:50 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

کاپیتان تاتنهام دوشنبه به تمرینات بازمی‌گردد؛

اولتیماتوم کین به تاتنهام؛ می‌خواهم به سیتی بروم

هری کین روز دوشنبه به تمرینات تاتنهام بازخواهد گشت و گفته می شود که قرار است به مسئولان باشگاه اطلاع دهد که به منچسترسیتی خواهد پیوست.

اولتیماتوم کین به تاتنهام؛ می‌خواهم به سیتی بروم

به گزارش "ورزش سه"، کنترل دنیل لوی، مالک و رییس تاتنهام، روی هری کین به آرامی در حال از بین رفتن است و گفته می شود این مهاجم هنگام بازگشت به تاتنهام، باشگاه را مجبور خواهد کرد تا به انتقال او به منچسترسیتی رضایت دهد.

به نظر می رسد سیتیزن ها در نبرد خود برای جذب ستاره های سه شیرها، کین و جک گریلیش، پیروز شده اند، چرا که انتظار می رود تا پیشنهاد 120 میلیون یورویی آنها برای بازیکن استون ویلا نیز پس از موافقت تیم دین اسمیت با لئون بیلی، وینگر بایرلورکوزن، پذیرفته شود.

 

1629582

 

کین پس از بازی در فینال یورو 2020 به همراه تیم ملی انگلیس، هنوز در تعطیلات تابستان به سر می برد اما نتظار می رود که کاپیتان 28 ساله سه شیرها و تاتنهام روز دوشنبه پیشاپیش تمرینات پیش فصل برای تست کرونا به دیگر بازیکنان اسپرز ملحق شود.

 

تلگراف گزارش کرده است که کین در بازگشت قصد دارد تا با لوی صحبت کند و قرار است به رییس تاتنهام توضیح دهد که تصمیمش بر جدایی در این تابستان جدی و غیرقابل تغییر است.

چشم انداز پیوستن کین به سیتی و بازی کردن او در کنار کوین دی بروین برای دیگر تیم های لیگ برتری چشم اندازی بسیار ترسناک خواهد بود؛ وقتی یکی از بهترین پاسورهای جهان همواره آماده است تا به بهترین گلزن لیگ برتر پاس گل دهد!

 

1629585

 

انتقال سرخیو آگوئرو به عنوان بازیکن آزاد از سیتی به بارسا باعث ایجاد خلا در خط حمله سیتیزن ها شده است اما پپ گواردیولا نیز نمی‌تواند جانشینی بهتر از کین را برای آگوئرو تصور کند.

کین همچنین با پیوستن به سیتی به رحیم استرلینگ، کایل واکر و جان استونز، هم تیمی هایش در تیم ملی انگلیس، ملحق خواهد شد.

 

1629584

 

پیوستن جک گریلیش به سیتیزن ها نیز این هسته مرکزی سه شیرها در سیتی را تقویت خواهد کرد؛ در صورتی که همه چیز طبق برنامه یپش برود و استون ویلا پیشنهاد سیتی را بپذیرد، گریلیش می تواند تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه های انگلیس شود.

گریلیش قرار است هفته ای بیش از 240 هزار پوند در ورزشگاه اتحاد درآمد داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها