کد خبر : 1771682 | 10 مرداد 1400 ساعت 12:08 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل شکستن قوانین کرونا؛

دو جودوکای مدال‌آور گرجستان از المپیک اخراج شدند

دو جودوکای مدال‌آور گرجستان پس از زیر پا گذاشتن قوانین مربوط به کرونا و گشت و گذار در شهر، از بازی های المپیک اخراج شدند.

دو جودوکای مدال‌آور گرجستان از المپیک اخراج شدند

به گزارش "ورزش سه"، به دو جودوکای دارنده مدال نقره گرجستان پس از نقض قوانین کووید -19 با گشت و گذار، گفته شد که بازی های المپیک را ترک کنند. طبق گزارشات وازا مارگلاشویلی و لاشا شوداتواشویلی با دوست مشترک خود در ژاپن ملاقات کرده و در حالی که لباس تیم خود را به تن داشتند در حال عکس گرفتن دیده شدند.

 

1629594


 

یک مقام گرجستانی گفت که آنها قصد نداشتند قوانین رسمی این بازی ها را زیر پا بگذارند. این مقام مسئول گفت: "هیچ کس آنها را در خروجی متوقف نکرد، بنابراین آنها فکر کردند که می توانند بیرون بروند. آنها می خواستند کمی هوای آزاد بخورند و پس از یک روز سخت رقابت و بعد از یک دوره سخت قرنطینه، کمی استراحت و ریلکس کنند."


 

هر دو ورزشکار طبق قوانینی که می گوید آنها باید ژاپن را حداکثر ظرف دو روز پس از رقابت‌ها ترک کنند، پیش از این ژاپن را ترک کرده بودند. بر اساس قوانین گشت و گذار و سایر فعالیت های گردشگری از جمله گردش در شهر و بازدید از مناطق توریستی، مغازه ها، رستوران ها یا سالن های بدنسازی ممنوع است.

 

1629596


 

صبح امروز توشیرو موتو، رییس بازی های توکیو 2020، گفت که در بیشتر موارد قوانین رعایت می شود. او اظهار داشت: "متاسفانه مواردی از نقض قوانین وجود دارد. چندین هشدار و حذف اعتبارنامه ها صورت گرفته است."

امروز توکیو 2020 تایید کرد که 18 مورد دیگر ابتلا به کووید -19 در ژاپن در بین شرکت کنندگان در بازیها از اول جولای تاکنون وجود داشته است و تعداد کل در ماه گذشته به 264 مورد رسیده است. آخرین لیست شامل یک ورزشکار حاضر در دهکده المپیک است.

 

دیدگاه‌ها