کد خبر : 1771685 | 10 مرداد 1400 ساعت 12:53 | 55.7K بازدید | 2 دیدگاه

شوخی مدیرعامل تراکتور با سرمربی جدید

تکذیب اسپانسر 35 میلیاردی ؛ چرا کمالوند؟

همیشه نمی توانیم از مالک پول بگیریم چون ممکن است او هم روزی ببرد. دنبال اسپانسر هستیم و دست هر کس که بالاترین مبلغ را بدهد می بوسیم.

تکذیب اسپانسر 35 میلیاردی ؛ چرا کمالوند؟

 

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه و نشست خبری فراز کمالوند، سرمربی جدید  تیم تراکتور ظهر امروز در سالن کنفرانس باشگاه تراکتور برگزار شد. جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتور در این جلسه، در مورد برنامه های آینده باشگاه صحبت کرد:

 

 

در هر موردی با آقای کمالوند صحبت کردیم

در مورد بازی حساس مان در آسیا با آقای کمالوند صحبت کردیم و برنامه های ایشان را برای فصل بعد دریافت کرده و پس از بررسی ها کامل در هیئت مدیره، قرارداد همکاری امضا شد. بعد از استعفای آقای خطیبی با یک خلا مواجه شدیم که با توجه به نداشتن فرصت کافی از آقای کریمی دعوت به همکاری کردیم و ایشان هم قبول کردند. جا دارد از همه مسئولین و مربیانی که از ابتدای فصل تا الان حضور داشتند و زحمت کشیدند، تشکر کنم. جایگاه بدی با توجه به تغییرات زیادی که به شیرازه تیم لطمه می زد، کسب نکنیم. برای گرفتن سهمیه هم چشم به بازی های جام حذفی داریم.

 

رقم بالا تضمین کننده موفقیت مربی نیست

با آقای کریمی نتایج بدی نگرفتیم و 4 برد از 6 بازی گرفتیم تا جایگاه چهارم را کسب کنیم. ما برای انتخاب سرمربی گزینه های مختلفی داشتیم. چندین مربی که فرصت حضور داشتند را بررسی کردیم چون یک سری محدودیت ها داشتیم و جذب بازیکن و مربی خارجی ممنوع است. سرمربیان داخلی هم یکسری برای فصل بعد قرارداد داشتند. بعضی از پارامترها برای خودمان تعیین کردیم که بر اساس آن سراغ مربیان مختلف بودیم. سرفصل هایمان از نظر آشنایی، فرهنگی و سوابق و مالی خیلی متنوع بود. مربی هست که اسمش بالاست ولی رقم اش بالاست و تجربه نشان داده که این گونه نیست که با هزینه بالا نتیجه خوب بگیریم.

 

کمالوند نکات مثبتی داشت

تراکتور مربیان خارجی و داخلی مختلفی را در سال های اخیر داشته و تجربه ای از آن داریم. نکات مدنظرمان را در انتخاب سرمربی دخیل کردیم. بعضی ها را بررسی کردیم و به جمع بندی نرسیدیم و در نهایت از بین گزینه های مختلف، یکی از گزینه ها که نکات مثبت زیادی برای ما به دست می آورد را انتخاب کردیم. چون شناخت خوبی از تراکتور و استان دارد و در گسترش فولاد هم بوده است. او تنها کسی بوده که تراکتور را از لیگ یک به لیگ برتر آورد. این ها مواردی بود که در تصمیم گیری مدنظر قرار دادیم.

 

برای جذب سرمری جلسه بامدادی داشتیم

وقتی من اولین جلسه مذاکره را با آقای کمالوند گذاشتم نکته ای که برای من قابل توجه بود، این بود که انگیزه خیلی بالایی داشتند و یک ولع خاص برای موفقیت داشتند. ایشان گفتند که من یک دینی به تراکتور دارم که باید یک جام را با این تیم بگیریم. آقای کمالوند با یک عشق خاص به تراکتور نگاه می کنند و این نشان می دهد که انگیزه بالایی برای موفقیت و ارائه فوتبال خوب دارند. شنبه بعد از آخرین بازی از ساعت 1:15 نصف شب تا حدود 2:30 جلسه هیئت مدیره را آنلاین با حضور آقای زنوزی برگزار کردیم. بحث های مختلفی در مورد افراد مورد نظر انجام دادیم و نقطه نظرات اعضای هیئت مدیره و آقای زنوزی را شنیدیم و اکثریت آرا به سرمربیگری آقای کمالوند تعلق یافت و ما دیروز آن را اعلام کردیم.

 

دنبال قراردادهای کوتاه مدت نیستیم

دیروز هم خوشبختانه حضور یافتند و از امروز آقای کمالوند برای فصل های آینده (2 فصل و قابل تمدید برای فصل های آینده) در تراکتور خواهند بود. اگر هم سرمربی هم باشگاه بدانند که یک همکاری دراز مدتی دارند برنامه ریزی یکساله نمی بندند. ما دنبال یک فصل بازیکن نمی خواهیم و برای چندین فصل برنامه ریزی می کنیم. باشگاه های بزرگ هیچ کدام قرارداد کوتاه نمی بندند تا بازیکن و مربی خود را موقتی ندانند و بدانند که حداقل چند سال اینجا خانه شان است.

 

کمالوند در بحث فنی اختیار کامل دارد

با توجه به صحبت هایی که هم به آقای کمالوند و هیئت مدیره مطرح کردیم این سلیقه کاری من نیست که در بحث فنی با توجه به اینکه اطمینان کامل را از سرمربی در خودمان ایجاد کرده ایم، در این مورد اختیارات کامل را به آقای کمالوند می دهیم. ما هم کمک می کنیم و هر چه که بخواهند فراهم می کنیم. در مورد بازیکنان هم مدنظر ایشان تصمیم می گیریم. یکی از اشتباهات تیم ما این بود که 4 مربی آمدند که با توجه به سلیقه مربی قبلی مجبور به کار شدند. شاید یک سری خواسته ها داشتند که امکان جابجایی نبود. آخری هم آقای کریمی بودند که گفتیم نه می توانید به کادر فنی دست بزنید نه می توانید بازیکنی جذب کنید، چون فرصتی نداشتیم.

 

کمالوند اگر اسپانسر دارد بیاورد

نشر اکاذیت یک مقدار غیر عادی بود و این جو سازی ها به نفع تیم نیست. گفتند که آقای کمالوند اسپانسر می آورد به مبلغ 35 که من باید بگویم اصلا نرخ ما را پایین آورد (با خنده). اگر آقای کمالوند اسپانسر داشته باشد به دنبالش هستیم. با این گرانی که هست هزینه های باشگاه خیلی بالاست. ما همیشه نمی توانیم از مالک پول بگیریم چون ممکن است او هم روزی ببرد. دنبال اسپانسر هستیم و دست هر کس که بالاترین مبلغ را بدهد می بوسیم. باید تیم را از نظر مالی مدیریت کنیم. ما از خبر آقای کمالوند هم ناراحت نیستیم، به ایشان گفتیم اسپانسر می آوری بیاور ولی نرخ ما را پایین نبر! (باخنده)

دیدگاه‌ها