کد خبر : 1771691 | 10 مرداد 1400 ساعت 13:43 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

در پاسخ به شایعات؛

ناگلزمان: به تمدید قرارداد گورتزکا اطمینان دارم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در پاسخ به شایعات درباره انتقال لئون گورتزکا به منچستریونایتد، تاکید کرد که اطمینان دارد این بازیکن قراردادش را با بایرن تمدید می کند.

ناگلزمان: به تمدید قرارداد گورتزکا اطمینان دارم

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان، سرمربی جدید بایرن مونیخ، با وجود اینکه زیرا گمانه زنی ها درباره آینده لئون گورتزکا همچنان ادامه دارد، گفت که این هافبک برنامه های او برای فصل آینده قرار دارد.

یولیان ناگلزمان مطمئن است که با وجود شایعاتی که درباره انتقال لئون گورتزکا به منچستریونایتد وجوددارد، او قرارداد خود را در بایرن مونیخ تمدید می کند.

 

1629618

 

گورتزکا وارد 12 ماه پایانی قرارداد فعلی خود در آلیانز آرنا شده است و گفته می شود بایرن ممکن است در این تابستان هافبک خود را بفروشد تا از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2022 جلوگیری کند.

گزارش شده که اولدترافورد محتمل ترین مقصد برای این بازیکن 26 ساله است و یونایتد آماده ارائه پیشنهاد رسمی است، اما ناگلزمن به این که گورتزکا تصمیم بگیرد با قهرمان آلمان بماند، خوش بین است.

 

1629617

 

گورتزکا پس از اتمام تعطیلاتش در بازی دوستانه روز شنبه بایرن مونیخ برابر ناپولی که به شکست 3-0 باواریای ها ختم شد، به ترکیب بایرن بازگشت.

ناگلزمان در پاسخ به درخواست درباره اطلاعات جدید از وضعیت قرارداد این بازیکن پس از بازی روز گذشته، به خبرنگاران گفت: "من به اندازه کافی در این کارها دخیل نیستم که هر روز حرفی تازه برای گفتن داشته باشم. من از این مسائل فاصله می گیرم.

البته در مورد برنامه هایم با او صحبت کرده ام. به او گفته ام خوشحال می شوم اگر قراردادش را تمدید کند و من نیز اطمینان دارم که تمدید خواهد کرد. در مورد بحث تمدید قرارداد چندین موضوع وجود دارد.

من همچنان روی جنبه های ورزشی تمرکز می کنم و به او نشان می دهم که می تواند یکی از خطرناک ترین هافبک های اروپایی باشد. او پتانسیل بهتر شدن را دارد."

 

1629615

 

شاگردان ناگلزمان در هر چهار بازی تدارکاتی خود در پیش فصل شکست خورده اند.

 

ناگلزمان در این باره گفت: " من قبلا هم گفتم که با یک تیم خوب سازمان دهی شده کار می کنم اما هنوز تیم خود را به صورت کامل در اختیار ندارم. روز دوشنبه ما کامل می شویم و سپس باید روی پیدا کردن ریتم خود در تمرینات کار کنیم.

من نگران این نتایج نیستم. فکر می کنم که نیمه اول امروز خوب بود. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و خوب بازی کردیم، اما نتوانستیم موقعیت های زیادی در یک سوم حریف ایجاد کینم.

وظیفه به عنوان یک باشگاه همیشه این است که بازار نقل و انتقالات را زیر نظر داشته باشیم. ما یک تیم خوب داریم اما همیشه می توانیم آن را بهبود ببخشیم. هر مربی در جهان می‌خواهد بهترین تیم ممکن را در اختیار داشته باشد."

 

 

دیدگاه‌ها