کد خبر : 1771695 | 11 مرداد 1400 ساعت 14:40 | 31.9K بازدید | 1 دیدگاه

مارتین برایثویت:

وقتی اریکسن را دیدم، مطمئنم بودم مرده است

ستاره دانمارکی بارسلونا در مورد لحظات سخت پس از حمله قلبی کریستین اریکسن در یورو 2020 صحبت کرد.

وقتی اریکسن را دیدم، مطمئنم بودم مرده است

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای آغازین یورو بود که کریستین اریکسن در جریان دیدار دانمارک برابر فنلاند جهان فوتبال را شوکه کرد؛ جایی که او در اواخر نیمه اول بازی دچار ایست قلبی شد و تا آستانه مرگ نیز پیش رفت اما اقدامات به موقع باعث شد که او از یک خطر بزرگ فرار کرده باشد.

 

 

1611709

 

 

بعد از این اتفاق هافبک دانمارکی اینتر تحت عمل جراحی کاشت دستگاه دفیبریلاتور قلب قرار گرفت‌. در ادامه رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که اگر استفاده از این دستگاه برای اریکسن به شکل دائمی باشد باید پایان کار او در اینتر را قطعی تلقی کرد و برخی منابع گزارش داده اند که شش ماه دیگر شرایط او برای بازگشت به فوتبال مشخص خواهد شد.

 

 

1620720

 

 

مارتین برایثویت هم تیمی اریکسن که برای بارسلونا بازی می کند، در مصاحبه جدید خود گفت، برای لحظاتی به این اطمینان رسیده بود که اریکسن جان خود را از دست داده است:« این وحشتناک ترین تجربه زندگی ام بود. رویدادی که مهمترین در تاریخ ورزش دانمارک بود، تبدیل به یک روز تلخ شد. حمله قلبی اریکسن برای بسیاری از مردم مثل یک شوک بود. وقتی کریستین را دیدم که نقش بر زمین شده، بلافاصله احساس کردم که مرده است. وقتی یک انسان مرده که جان در بدن ندارد را می بینید، بدون تردید متوجه این قضیه می شوید و اریکسن دقیقا همان شرایط را داشت. فورا حدس زدم که مرده است و این همان چیزی بود که دیدم.»

 

 

1611922

 

 

برایثویت ادامه داد:« سپس شروع کردم به دعا چرا که در واقع تنها کاری بود که می توانستم انجام دهم. تیم پزشکی سخت در تلاش بود و باید بگویم که تماشای آن صحنه ها را برای هیچکس نمی خواهم. پایان داستان اما خوش بود و کریستین به زندگی برگشت و الان وضعیتی پایدار دارد و این تنها چیزی بود که می خواستیم.»

 

دیدگاه‌ها