کد خبر : 1771697 | 10 مرداد 1400 ساعت 17:38 | 28.3K بازدید | 4 دیدگاه

امیدوارم مسی زودتر اضافه شود

کومان: مسی زودتر برگردد، دیپای شماره 9 جدید ماست

رونالد کومان پس از برتری بارسا بر اشتوتگارت از بازی ممفیس دیپای تمجید کرد.

کومان: مسی زودتر برگردد، دیپای شماره 9 جدید ماست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چند روزی است که در آلمان اردو زده و دیروز در دیداری تدارکاتی موفق شد سه گل به اشتوتگارت بزند. در این بازی ممفیس دیپای ستاره هلندی جدید کاتالان ها یک بار دیگر گلزنی کرد. دیپای در بازی دوستانه قبلی برابر جیرونا هم یک گل از روی نقطه پنالتی زده بود.

 

 

1628227

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« حس بسیار خوبی دارم و معتقدم بازی بسیار باکیفیتی انجام دادیم. اشتوتگارت زودتر از ما تمرینات پیش فصل را شروع کرده بود ولی ما نشان دادیم از لحاظ بدنی به فرم مطلوبی رسیده ایم. البته پیروزی پرزحمتی بود و بازیکنان همه توان خود را گذاشتند و نشان دادیم چه تیم باکیفیتی هستیم. حتی می توانستیم گل های بیشتری نیز بزنیم. مهمتر از همه اما این بود که همه در شرایط بازی قرار بگیرند. در این بازی جوانان هم نشان دادند که چه نیروهای ارزشمندی هستند.»

 

 

1629622

 

 

کومان  یک بار دیگر به تمجید از دیپای پرداخت و گفت:« ممفیس بازیکنی ناشناخته نیست. او باز هم نشان داد که چه مهاجم گلزنی است و می تواند یک شماره 9 ایده آل برای ما باشد. او و آنتوان گریزمان به خوبی هماهنگ شده اند و این در بازی مشخص بود. هر کدام چیزی متفاوت را به تیم اضافه می کنند. هر دو می توانند پست شان را با آگوئرو عوض کنند و حتی با لیونل مسی که امیدوارم زودتر به تیم اضافه شود.»

 

دیدگاه‌ها