کد خبر : 1771703 | 10 مرداد 1400 ساعت 14:50 | 64.9K بازدید | 0 دیدگاه

در حاشیه و متن المپیک

به پسرم گفتم در المپیک شرکت نکن ولی گوش نکرد

پدر نواک جوکوویچ فاش ساخت که به او توصیه کرده بود در المپیک توکیو شرکت نکند.

به پسرم گفتم در المپیک شرکت نکن ولی گوش نکرد

به گزارش "ورزش سه"، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان دیروز با شکست در دیدار رده بندی المپیک برابر حریف اسپانیای خود کارنیو بوستا از رسیدن به مدال باز ماند. او از رقابت رده بندی تنیس ترکیبی دوبل نیز به دلیل مصدومیت شانه چپ هم انصراف داده بود تا المپیک را دست خالی ترک کند.

جوکوویچ که در نیمه نهایی به الکساندر زورف باخته بود، برابر حریف اسپانیایی خود نیز 2-1 مغلوب شد و در حالی که در مرز گریه بود برابر رسانه های صربستانی خبر از انصراف قطعی خود از رده بندی تنیس دوبل ترکیبی داد. او قرار بود همراه هموطنش نینا استوجانوویچ برابر اَش بارتی و جان پیرس از استرالیا قرار بگیرد ولی با کناره گیری از حضور در این رقابت، مدال برنز به زوج استرالیایی رسید.

 

 

1629256

 

 

سرجان جوکوویچ پدر نواک در مصاحبه با رسانه های صربستان فاش ساخت که برای پسرش پیغام فرستاده بود که در المپیک شرکت نکند. او در این رابطه گفت:« برای نواک در پیامی واتساپی نوشتم که پسرم، اگر نظر من برایت مهم است، معتقدم که اصلا نباید در المپیک توکیو حاضر شوی. پروازی طولانی در پیش داری، بازی ها بدون تماشاگر است و باید چند روز قرنطینه را هم پشت سر بگذاری. خیلی ساده بگویم که باید به درخواست حضور در المپیکی بدون تماشاگر، پاسخ منفی بدهی. پدرت عاشق تو است.»

 

 

1629645

 

 

نواک نیز در پاسخ نوشته بود:« البته که نظرت برایم اهمیت دارد. پدر، من معمولا خیلی سریع ریکاوری می کنم و به سه یا 4 روز زمان نیاز دارم. مرا می شناسی و می دانی که وقتی نام صربستان در میان است، عشق به وطن باعث می شود هر کاری انجام دهم. من هرگز به وطنم پشت نمی کنم. صربستان همیشه در قلب و ذهنم جایی محکم دارد.»

 

 

دیدگاه‌ها