کد خبر : 1771708 | 10 مرداد 1400 ساعت 17:19 | 50.2K بازدید | 3 دیدگاه

توئیتی که پاک شد، تیم بعدی گریلیش لو رفت؟ (عکس)

جک گریلیش با انتقالی رکوردشکن قرار است از استون ویلا راهی سیتی شود ولی او از هواداران قدیمی منچستریونایتد است.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بسیار به توافق با استون ویلا و جذب جک گریلیش نزدیک شده است. فابریزیو رومانو خبرنگار متخصص در نقل و انتقالات چند روز پیش در این رابطه گفت: "منچسترسیتی اکنون برای جذب جک گریلیش در مذاکره مستقیم با استون ویلاست. مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد و دیگر چندان طولی نخواهد کشید. در روزهای آینده در این باره تصمیم گیری خواهد شد.»

استون ویلا پیش از این به گریلیش قرارداد جدیدی پیشنهاد کرده است. آنها امیدوارند تا او را نگه دارند ولی پیشنهاد 120 میلیون یورویی سیتی هر تیمی را وسوسه می کند.

 

 

1629647

 

 

گریلیش اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، راهی سیتی خواهد شد و یک اتفاق جدید نیز این مساله را تایید می کند. ستاره ملی پوش ویلا دیروز یکی از توئیت های قدیمی خود را پاک کرد. توئیتی که ثابت می کند او هوادار منچستریونایتد است.

 

 

1629648

 

 

توئیت به 16 فوریه سال 2012 بر می گردد و در آن گریلیش نوشته بود که یک چرتی خواهد زد و سپس برای تماشای بازی یونایتد بیدار خواهد شد. او از هشتگ شیاطین سرخ نیز استفاده کرده بود.

پاک کردن این توئیت نشان می دهد که گریلیش نزدیک تر از همیشه به سیتی است و فصل پیش رو با پیراهن رقیب همسایه برابر شیاطین سرخ، باشگاه محبوبش قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها