کد خبر : 1771711 | 10 مرداد 1400 ساعت 14:23 | 26.3K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

هافبک بارسا و ترک اردو برای پیوستن به بروژ

الکس کویادو هافبک جوان بارسا فصل بعد را قرضی در بروژ بلژیک توپ خواهد زد.

هافبک بارسا و ترک اردو برای پیوستن به بروژ

به گزارش "ورزش سه"، الکس کویادو هافبک 22 ساله بارسلونا  10 روز پیش و پس از بازی دوستانه برابر ناستیچ تاکید کرد که یا برای تیم اول بارسا بازی خواهد کرد یا جدا می شود.

کویادو از 10 سالگی وارد آکادمی لاماسیا شد و از سال 2018 نیز در تیم دوم باشگاه بازی می کند ولی او حالا اهدافی بلندپروازانه تر دارد.

 

 

1629659

 

 

کویادو در پایان بازی گفت:« دیگر برای تیم دوم بارسا بازی نخواهم کرد. یا در تیم اول می مانم یا می روم. هدف اولم اما ماندن است و تلاشم را می کنم رونالد کومان را متقاعد کنم ولی هیچ احتمالی را هم در نمی کنم.»

 

باشگاه 30 مارس گذشته قرارداد کویادو را تا 2023 تمدید کرد اما این قرارداد تنها زمانی اعتبار دارد که کویادو به عنوان بازیکن تیم اول باشگاه، وارد فهرست فصل 22-2021 شود. کویادو فصل قبل حتی یک دقیقه فرصت برای بازی در تیم اول را پیدا نکرد که برای بسیاری جای تعجب داشت.

در نهایت او امروز تصمیم گرفت تا از بارسلونا جدا شود. کویادو ساعاتی پیش اردوی آلمان بارسا را ترک کرد و به صورت قرضی راهی بروژ بلژیک خواهد شد. رونالد کومان سرمربی بارسا به کویادو گفته بود که فصل پیش رو هم جایی در ترکیب تیم اول نخواهد داشت و پس از آن بود که کویادو با بروژ وارد مذاکره شد.

هرچند بارسلونا هنوز این خبر را رسمی اعلام نکرده ولی توافق دو طرف قطعی است و کویادو برای نهایی کردن قرارداد اردو را ترک و به بلژیک رفته است.

 

دیدگاه‌ها