کد خبر : 1771714 | 10 مرداد 1400 ساعت 15:18 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

سن و سال بازیکن، محدودیت نیست

فلیک: با من، آلمان جذاب و هیجان انگیزی خواهید دید

هانسی فلیک تاکید کرد که تیم ملی آلمان با هدایت وی، فوتبالی زیبا را به نمایش خواهد گذاشت.

فلیک: با من، آلمان جذاب و هیجان انگیزی خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک سرمربی سابق بایرن مونیخ جانشین یوآخیم لوو در تیم ملی آلمان شده است. او سابقه دستیاری لوو را داشت و با کسب شش گانه همراه با بایرن نشان داد که چه قابلیت هایی در مربیگری دارد. فدراسیون فوتبال آلمان پس از کناره گیری لوو تردیدی در انتخاب فلیک نداشتند.

 

 

1629667

 

 

فلیک که فصل قبل با بایرن فاتح بوندسلیگا شد و البته نتوانست افتخارات فصل اول حضورش روی نیمکت این تیم را تکرار کند، اکنون یک چالش بزرگ در مانشافت را پیش رو دارد.

او در مصاحبه امروز خود با سایت فدراسیون فوتبال آلمان گفت:« هدایت تیم ملی آلمان یک مسئولیت بزرگ است و من خودم را وقف این کار خواهم کرد و نگاهم رو به جلو است. سعی دارم بهترین کار ممکن را انجام دهم تا تیم ملی، فوتبالی جذاب و هیجان انگیز را ارائه دهد. موفقیت مانشافت فراتر از هر چیز دیگری است. جو تیم ملی متفاوت با فضای باشگاهی است. اولویت من در تیم ملی این است که خوب بازی کنیم و به موفقیت های زیادی برسیم.»

 

فلیک ادامه داد:« امسال هفت بازی پیش رو داریم و باید برای همه روشن باشد که ما چالش سختی خواهیم داشت. باید در گروه مان اول شویم و به جام جهانی 2022 صعود کنیم. برای رسیدن به این هدف، کارهای زیادی باید انجام داد.»

 

 

1121573

 

 

وضعیت توماس مولر و متس هوملس:« البته که با برخی بازیکنان صحبت کرده ام. برای من به عنوان مربی تیم ملی، سن بازیکن یک محدودیت نیست. بهترین ها به تیم ملی دعوت می شوند و باید نشان دهیم که اینها بهترین های آلمان هستند. یک چیز برایم واضح است؛ اگر بازیکنی به اندازه کافی خوب و در سطح تیم ملی باشد و علاقه و انگیزه لازم را هم داشته باشد، دعوت خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها