کد خبر : 1771717 | 10 مرداد 1400 ساعت 15:46 | 27.2K بازدید | 2 دیدگاه

احتمال بازگشت سامان قدوس به چمپیونشیپ

روزنامه سان از علاقه باشگاه برنتفورد به برنان جانسون خبر دادند که ممکن است این باشگاه باری جذب او، سامان قدوس را نیز وارد معامله کند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه سان انگلیس در خبری به پیشنهاد دوباره باشگاه برنتفورد به برنان جانسون خبر داد. وینگر جوان و 20 ساله ناتینگهام فارست که در فصل گذشته به صورت قرضی راهی لیگ یک و باشگاه لینکولن سیتی شده بود، 11 بار برای این تیم گلزنی کرد و با پایان قرارداد قرضی خود، به ناتینگهام فارست بازگشته و درخشش او در لیگ یک توجه مدیران و کادرفنی برنتفورد را به خودش جلب کرده است.


پیشنهاد اول زنبورها برای این بازیکن 2 میلیون پوند بود که توسط ناتینگهام رد شد. حالا روزنامه سان در خبری اعلام کرده که برنتفورد برای به خدمت گیری این بازیکن، پیشنهاد خود را به 6 میلیون پوند رسانده و آنها قصد دارند یک بازیکن را وارد معامله کرده و جانسون را به خدمت بگیرند.


در حالیکه روزنامه سان از بازیکن مورد نظر برای وارد شدن به معامله جذب برنان جانسون نامی نبرده است، اما چند رسانه محلی و حساب های کاربری توئیتری نزدیک به باشگاه برنتفورد مدعی شدند چنانچه زنبورها قصد داشته باشند برای جذب این وینگر و هافبک جوان ولزی بازیکنی را وارد معامله کند، او سامان قدوس خواهد بود.

 

1629672


قدوس که در دیدارهای پایانی چمپیونشیپ که منجر به صعود برنتفورد به لیگ برتر شد، بیشتر اوقات را به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و حالا نیز زنبورها قصد دارند بازیکنی که هم پست قدوس است را به خدمت بگیرند و این مسئله می تواند به معنای جدایی قدوس باشد.

 

1629673


شاید ناتینگهام فارست نیز بی علاقه به جذب قدوس نباشد و بخواهد جای خالی برنان جانسون را پر کند. باید دید سرانجام مذاکرات دو باشگاه چگونه پیش می رود و آیا قدوس یکبار دیگر به رقابت های چمپیونشیپ بازمیگردد؟ ظاهراً به این بستگی دارد که آیا فارست پیشنهاد 6 میلیون پوندی را در حال حاضر قبول می کند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها