کد خبر : 1771721 | 10 مرداد 1400 ساعت 15:54 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت فجر با تیم‌های لیگ برتری متفاوت است؛

کلانتری: 45 روز زمان کافی برای تیم ما نیست

سرمربی تیم تازه صعود کرده فجرسپاسی شیراز نسبت به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ اعلام اعتراض کرد.

کلانتری: 45 روز زمان کافی برای تیم ما نیست

به گزارش "ورزش سه" یکی از تیم‌های صعود کننده به بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، فجر شهیدسپاسی شیراز است؛ تیمی ریشه‌دار که توانست با کسب عنوان قهرمانی در لیگ یک، به سطح اول فوتبال ایران مجدداً بازگردد. آن‌ها حالا باید از دوم مهرماه کار خود را براساس برنامه‌ریزی انجام شده، در لیگ برتر آغاز کنند.

علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط صعود فجر گفت: از مسئولین محترم استانی، استاندار و فرماندار و نمایندگان محترم مجلس، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال، رسانه ها، تمام بزرگان و همچنین فرماندهان ارشد سپاه کشور و استان و سردار بوعلی و هیئت مدیره محترم و سرهنگ فلاح مدیرعامل باشگاه و اعضای باشگاه و پیشکسوتان و هواداران عزیز که همیشه کنار ما بودند تا به این مهم دست پیدا کنیم، تشکر می‌کنم.

 

او با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ گفت: من نگران‌هایی برای شروع مسابقات که 2 مهر اعلام شده ،دارم؛ چرا که تیم‌های لیگ برتری تماما بازیکنان خودشان را حفظ کرده و کمتر تغییری در بدنه تیمشان اعمال می‌کنند و با 45 روز زمان برای آماده‌سازی می‌توانند به خواسته‌های خود برسند.

کلانتری ادامه داد: اما تیم ما تازه به لیگ برتر صعود کرده و کمترین زمان برای آماده سازی حدود 2 ماه وقت لازم است تا بتوانیم که ضمن حفظ تیم سال گذشته که زحمات زیادی انجام دادند، دنبال تقویت تیم باشیم و خواهش میکنم همه عزیزان و بزرگواران که دستی بر آتش دارند کمک کنند که این راه سخت به لطف خداوند با موفقیت به انجام برسد.

 

سرمربی فجرسپاسی درباره شرایط ادامه همکاری‌اش با با این تیم گفت: هدف بزرگی و درخشیدن تیم فجر شهید سپاسی در مسابقات لیگ برتر هست و من همیشه به عنوان یک هوادار فجر خواهم ماند، چه مسئولیت داشته باشم و چه نداشته باشم.

 

دیدگاه‌ها