کد خبر : 1771723 | 10 مرداد 1400 ساعت 15:57 | 50.2K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره ولزی سهمیه اروپایی است

لالیگا خیال رئال و گرت بیل را راحت کرد

لالیگا اجازه داد تا گرت بیل با وجود خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا همچنان سهمیه اروپایی محسوب شود.

لالیگا خیال رئال و گرت بیل را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، دوران یک ساله و قرضی حضور گرت بیل در تاتنهام با پایان فصل به اتمام رسید و حالا یک سال از قرارداد این بازیکن با رئال مادرید باقی مانده است. پیش از رقابت های یورو 2020 اخباری در مورد تمایل گرت بیل به خداحافظی از فوتبال در همین تابستان منتشر شده و خود نیز او این شایعات را رد نکرد، اما یک فصل دیگر نیز شاهد حضور این بازیکن در ترکیب رئال مادرید خواهیم بود.

 

 

1626524

 

 

بیل دو هفته اخیر را با رئال تمرین کرده و در فرم بدنی خوبی هم قرار دارد.

گفته می شد که بازگشت ستاره ولزی به رئال این باشگاه را با یک معضل عجیب روبرو می کند. با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، گرت بیل اکنون بازیکن بدون پاسپورت اروپایی محسوب می شود و این می توانست مانع حضور یکی از برزیلی های رئال در فهرست تیم شود.

وینسیوس، رودریگو و ادر میلیتائو برزیلی هایی هستند که هیچکدام نتوانسته اند تابعیت اسپانیایی بگیرند و طبق قوانین لالیگا، هر تیم در فهرست خود تنها می تواند سه بازیکن خارج از اتحادیه اروپا داشته باشد.

 

 

1581943

 

 

امروز از سوی لالیگا اعلام شد که گرت بیل چون سال 2013 و پیش از برگزیت به رئال پیوسته، همچنان سهمیه اروپایی رئال محسوب می شود و به این ترتیب خیال برزیلی ها به خصوص رودریگو گوئس راحت شد. گفته می شد اگر لالیگا به بیل مجوز ندهد، رودریگو از فهرست خارج خواهد شد.

دیدگاه‌ها