کد خبر : 1771726 | 10 مرداد 1400 ساعت 16:13 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که از کورس سقوط به شانس سهمیه رسید

بهترین جهش لیگ برتر برای پیکان و جوانانش

پیکان تهران از همه تیم های لیگ برتری نسبت به فصل گذشته جهش بیشتری در جدول داشته است.

بهترین جهش لیگ برتر برای پیکان و جوانانش

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر بیستم روز جمعه به پایان رسید و جایگاه تیم های مختلف در جدول رده بندی مشخص شد. در بین 16 تیمی که در لیگ برتر بیستم شرکت کردند فقط 3 تیم نسبت به فصل گذشته خود شرایط بهتری برای خود دست و پا کردند.


به غیر از پرسپولیس که همچنان در صدرجدول قرار گرفت و جام قهرمانی را به دست آورد، 3 تیم پیکان تهران، گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری داشتند و توانستند رتبه خود را ارتقا ببخشند.


در این بین پیکان بهترین جهش را در جدول رده بندی نسبت به فصل گذشته داشت؛ خودروسازان در شرایطی رتبه هفتم را با 40 امتیاز اخذ کردند که فصل گذشته با 29 امتیازو به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در رده سیزدهم قرار گرفته بودند و در روز پایانی موفق به گرفتن جشن بقا شده بودند. حالا اما امسال با تلاش های انجام شده در این مجموعه 6 پله درجدول رده بندی نسبت به فصل صعود کردند که بهترین جهش در جدول رده بندی است.


پیکان در لیگ بیستم با مدیرعاملی اکبر محمدی که خودش سوابق زیادی در فوتبال دارد و با هدایت مهدی تارتار به عنوان یکی از موفق ترین مربیان لیگ برتر روزهای خوشی را تجربه کرد. اتحادی که در این مجموعه از ابتدا تا انتهای فصل وجود داشت باعث شد تا خودروسازان با وجود هزینه اندک و استفاده زیاد از بازیکنان جوان و محصولات آکادمی خود نتایج فوق العاده ای کسب کنند و البته رکوردهای زیادی را نیز بشکنند.


گل‌گهر سیرجان بعد از پیکان بهترین جهش را داشته است؛ گل گهر فصل قبل اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه کرد و به رتبه دهم رسید اما امسال با حضور امیر قلعه‌نویی در جایگاه پنجم قرار گرفت.


سپاهان اصفهان نیز فصل گذشته را با رتبه پنجمی به پایان رساند اما امسال به مقام نایب قهرمانی رسید که صعود خوبی برایشان محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها