کد خبر : 1771728 | 10 مرداد 1400 ساعت 16:17 | 53.5K بازدید | 2 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

از شدت خوشحالی نمی توانم حرف بزنم

الکساندر زورف، تنیسور 24 ساله آلمانی مدعی شد از شدت خوشحالی قادر به صحبت کردن نیست.

از شدت خوشحالی نمی توانم حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل الکساندر زورف، ورزشکار جوان آلمانی موفق شد در دیدار نهایی برابر کارن خاچانوف از کمیته المپیک روسیه به برتری دست یافته و مدال طلای تنیس مردان المپیک توکیو 2020 را از آن خود کند. اوج درخشش الکساندر زورف را باید دیدار نیمه نهایی و کسب برتری مقابل نواک جوکوویچ صربستانی توصیف کرد. حالا زورف بعد از کسب مدال مدعی شد این تورنمنت برایش بسیار دشوار بوده است.

 

1629700

 

الکساندر زورف گفت: "برای من اولین بار در زندگی ام در طول یک مصاحبه قادر به گفتن هیچ چیزی نیستم. من فقط برای خودم بازی نمی کردم و هدف من کسب مدال طلا برای کل مردم کشورم بود. همه بازیکنان بزرگ دنیای تنیس در این المپیک شرکت کرده بودند. تنها غایب بزرگ رافائل نادال بود که البته در رقابت های تنیس ویمبلدون نیز شرکت نکرده بود. همچنین راجر فدرر نیز در این المپییک حضور نداشت.

 

برایم مهم نیست دیگران چه می گویند و باقی تنیسورها چه نظری دارند، زیرا در حال حاضر احساس فوق العاده ای دارم. همه بازیکنان بزرگ در زمین حاضر شدند و این یکی از دشوارترین تورنمنت های فصل بود. احساس فوق العاده ای بعد از کسب مدال دارم و این افتخار از هر دستاوردی در دنیای ورزش مهم تر است. مدال طلای المپیک چیزی بود که من حتی در رویاهای خود نیز آن را تصور نمی کردم و حالا نمی دانم چه باید بگویم."

دیدگاه‌ها