کد خبر : 1771731 | 10 مرداد 1400 ساعت 16:37 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیف‌الله‌پور: جز هواداران هیچ‌کس را نداشتیم

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به بیان اتفاقاتی که در فصل اخیر برای آنها افتاد، پرداخت.

سیف‌الله‌پور: جز هواداران هیچ‌کس را نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، ایزد سیف‌الله‌پور در پیامی راجع به مسائل مختلف در فصل اخیر و ماندن این تیم در لیگ برتر اظهار نظر کرد که صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

 

"در این فصل فوتبالی مجموعه باشگاه نساجی به غیر خدا با هیچ‌کس لابی نکرد.

 

فصل را سخت شروع کردیم، اما می‌دانستیم که پایان هر سختی، آسانی است‌. بعد از هر دیدار و حتی در روزهای برد  توسط معدود افرادی مورد قضاوت قرار گرفتیم اما سکوت کردیم چون به خود،بازیکنان و مالک تیم اعتماد داشتیم. 


 فوتبال تنها دلخوشی مردم شهر است و از مردم این شهر صبوری و جنگیدن را یاد گرفتم.

 

از آقای حدادیان مالک دلسوز و بومی تیم که عین کوه پشت بنده بودند، تشکر میکنم. خرج کردن در این شرایط کرونایی و اقتصادی دل شیر می‌خواهد که مهندس حدادیان این کار را به خوبی انجام دادند.


از دوستان هییت مدیره که همیشه از تصمیمات من در راستای بهبودی تیم حمایت کردند قدردانی میکنم. همچنین آقای علی امیری مدیرعامل ابتدای فصل باشگاه که در دو فصل اخیر در بحث صعود نساجی به لیگ برتر تلاش کردند کمال تشکر را دارم.

 

بعد از انتخاب ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی نساجی با خودم گفتم که ساکت، الهام‌بخش بقا ما در لیگ است که همین اتفاق رخ داد. من و ساکت از روز اول تا به امروز عین دو برادر در کنار هم حضور داشتیم و با هم برای موفقیت نساجی تلاش کردیم. 

 

نساجی در این فصل به جز هوادارانش هیچ‌کس را در کنار خود نداشت‌. هوادارانی که با اتحاد خود به بقای تیم در لیگ کمک بزرگی کردند.

 

آقایان مسوولان ورزشی و غیر ورزشی استان، نمایندگان محترم مجلس، فرماندار و اعضای محترم شورای شهر کاش شما هم مثل مردم در کنار ما حضور داشتید تا مالک تیم دلسرد نشود. نساجی در لیگ بیستم با دست خالی به مصاف رقبا رفت، اما تا پای جان جنگیدیم تا تیم در لیگ حفظ شود. اگر می‌خواهید نساجی را در آسیا ببیند، باشگاه به ثبات برسد و هر فصل مدعی باشیم، باید مثل استان‌های دیگر همه به مالک تیم کمک کنند تا نماد فوتبال شمال موفق شود. آقایان مسول یک دست صدا ندارد، همه باید با هم و در کنارهم برای سربلندی نساجی تلاش کنید و به کمک حال مالک دلسوز تیم باشید‌.

 

با این روشی که در استان وجود دارد و هیچ مسوولی دلسوز تیم بزرگ نساجی نیست و برادرم رضا حدادیان هر روز تنهاتر از روز گذشته می‌شود، شاید بعد از مشورت با مالک باشگاه تصمیمات جدیدی را اتخاذ کنم. آقایان مسوول کمی به فکر تیم نساجی باشید  و نگذارید مالک و هواداران دلسرد شوند.

 

به امید از بین رفتن ویروس کرونا و بازگشت دوباره هواداران به ورزشگاه"

دیدگاه‌ها