کد خبر : 1771751 | 10 مرداد 1400 ساعت 18:23 | 413.8K بازدید | 44 دیدگاه

این چه وقت اشتباه کردن بود!

لحظه‌ای که غفور خود را بخاطرش نمی‌بخشد (عکس)

ملی پوش باتجربه والیبال ایران در کسب یکی از حساس ترین امتیازات دوران ورزشی اش ناکام بود.

لحظه‌ای که غفور خود را بخاطرش نمی‌بخشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در دوئل با ژاپن برای صعود به مرحله حذفی بازی های المپیک کار را به حریف خود واگذار کرد. شاگردان آلکنو در مسابقه ای هیجان انگیز و نفس گیر با حساب سه بر دو مغلوب ژاپن شدند.

 

 

1629729

 

تیم ملی ایران بعد از اینکه نتوانست پیروزی را در ست چهارم مال خود کند، کار به ست پنجم کشید؛ جایی که ژاپن با ایجاد یک فاصله امتیازی مطمئن در مسیر کسب پیروزی قرار گرفت. کسب امتیاز در این لحظات بسیار سخت شده بود و ژاپنی ها به بهترین شکل ممکن سرویس می زدند.

 

محمد موسوی در امتیازات پایانی دو سرویس بسیار خوب زد که فاصله امتیازی به حداقل برسد. در امتیاز 13-12، روی سرویس موسوی بود که ژاپنی ها بازهم در دریافت به دردسر افتادند تا توپ در زمین ایران فرود بیاید. حمله تیم ملی با ضربه امیر غفور همراه بود؛ ضربه ای که مقابلش یک دفاع حضور داشت اما یار باتجربه تیم ملی نتوانست این امتیاز مهم را برای تیم ملی کسب کند و برگشت همین ضربه به امتیاز 14 ژاپن انجامید و ایران شانس به تساوی کشیدن کار در بهترین زمان ممکن را از دست داد.

 

 

1629731

 

گزارشگر بازی از شبکه سه در واکنش به این ضربه امیر غفور با شگفتی عقیده داشت که امیر غفور نباید به خاطر از دست دادن این ضربه که مقابلش یک مدافع را می دید، خود را ببخشد. البته باید این واکنش را ناشی از هیجان بالای مسابقه در آن لحظات نیز بدانیم هر چند خود غفور بی شک، بیشترین حسرت را بابت از دست دادن آن موقعیت طلایی می خورد.

 

1629730

دیدگاه‌ها