کد خبر : 1771758 | 10 مرداد 1400 ساعت 19:00 | 24.1K بازدید | 4 دیدگاه

صالحی امیری: احساس غیرت را در داورزنی دیدم!

رئیس کمیته ملی المپیک پس از حذف تیم ملی والیبال از رقابت های المپیک 2020 توکیو، به دفاع از ملی پوشان و رئیس فدراسیون والیبال پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه تیم ملی والیبال رقابت های المپیک را بسیار خوب آغاز کرده بود و توانست از سد تیم های ملی ونزوئلا و لهستان عبور کند، اما با شکست های متوالی برابر کانادا، ایتالیا و ژاپن، از دور این رقابت ها کنار رفت. رئیس کمیته ملی المپیک پس از حذف ملی پوشان به دفاع از آنها و همچنین رئیس فدراسیون والیبال پرداخت.


سید رضا صالحی امیری پس از شکست تیم ملی والیبال کشورمان مقابل ژاپن و حذف از رقابت‌های المپیک توکیو، اظهار داشت: احساس غیرت را در داورزنی و همکارانش دیدم. آنها با شهامت ایستادند و مقاومت کردند و دیدم که چگونه تیم قدرتمند لهستان را شکست دادند.

 

1629756


وی ادامه داد: مقابل ژاپن هم بازی بسیار نزدیکی بود و باید بپذیریم که ظرفیت والیبال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد. والیبال ما امروز در آسیا بازی نمی‌کند و یکی از مدعیان در جهان است.


رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: والیبال در مسیر رشد و توسعه قرار دارد. این والیبال اگر حمایت شود و مدیریت با ثباتی داشته باشد شک نکنید که قطعا در پاریس روی سکو خواهد رفت و حرف اول را خواهد زد.

دیدگاه‌ها