کد خبر : 1771759 | 10 مرداد 1400 ساعت 19:01 | 47.4K بازدید | 15 دیدگاه

دنیا به آخر نرسیده

داورزنی: عذرخواهی می‌کنم و بازهم عذر می‌خواهم

رئیس فدراسیون والیبال بابت نتیجه به دست آمده در المپیک توکیو، از مردم ایران عذرخواهی کرد.

داورزنی: عذرخواهی می‌کنم و بازهم عذر می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پس از شکست تیم ملی ایران مقابل ژاپن و حذف از المپیک، درباره عملکرد ملی‌پوشان گفت: تلاش فدراسیون این بود که بتواند در زمره 4 تیم برتر المپیک قرار بگیرد و بتواند روی سکوی المپیک برود، درست است که ما در این مسابقات نتوانستیم به اهداف‌مان برسیم و از این بابت از مردم شریف ایران عذرخواهی می‌کنم، چرا که واقعا همه‌ی تلاش‌مان را کردیم و بچه‌های تیم همه تلاش خودشان را کردند، تیم آن‌چه که در توان داشت، گذاشت.

 

وی افزود: امروز شاهد یک بازی سخت با تیم میزبان بودیم، انتظار مردم عزیز ما این بود که والیبال بتواند به جمع هشت تیم و سپس چهار تیم برتر صعود کند؛ از این بابت که وعده‌ای که به مردم دادیم عمل به آن نشد، من از مردم عزیزمان عذرخواهی می‌کنم و تلاش مجموعه والیبال این است که بتواند در مسیر پیشرفت، پوست‌اندازی خود را درست انجام بدهد.

 

رئیس فدراسیون والیبال درباره برنامه پیش‌رو گفت: 20 شهریورماه باید برای قهرمانی آسیا تیم ملی ما مجدداً به ژاپن بیاید و مسابقات خود را انجام بدهد، طبیعتا تلاش‌مان این است که ما بتوانیم روند رو به رشدمان را دنبال کنیم و پوست‌اندازی را ادامه دهیم؛ امیدوار هستم که مردم عزیز ما برای شرایطی که برای والیبال‌مان پیش آمد و نتوانست به مرحله بعدی برود، ما را ببخشند.

 

1629718

 

داورزنی درباره ادامه داد: همه بچه‌های تیم تلاش خودشان را کردند و آن‌چه در توان داشتند، گذاشتند. میدان رقابت طوری است که شما لهستان را می‌برید و به کانادا می‌بازید. شما باید تلاش کنید که این نوسانات را به حداقل برسانید. من یکبار دیگر هم به مجموعه تیم ملی و کادرفنی خسته نباشید می‌گویم و از آن‌طرف چون آرمان‌مان تحقق پیدا نکرد، مجددا عذرخواهی می‌کنم.

 

محمدرضا داورزنی درباره آلکنو توضیح داد: آقای آلکنو یکی از بهترین مربیان دنیاست، این‌که بخواهیم توانمندی ایشان را زیرسوال ببریم بی‌انصافی است؛ بازیکنان ما هم جزو بازیکنان دنیا هستند. طبیعتا در این شرایط که ما هستیم، می‌بایست زمانی را بگذاریم برای تحلیل درست و نه احساسی و یک نگاه جدی به عملکرد تیم ملی بزرگسالان در دو سال گذشته انجام بدهیم، چه در مسابقات انتخابی المپیک، چه در مسابقات لیگ ملت‌ها و چه در مسابقات المپیک.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در تکمیل صحبت‌های خود گفت: من در صحبت‌های خودم در دو ماه قبل هم گفتم، برای ارزیابی تیم ملی باید بگذاریم المپیک تمام شود و بعد از آن عملکرد تیم ملی و آقای آلکنو و بازیکنان را با حضور کارشناسان محترم مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که کجای کار را باید برای آینده پیش‌رو اصلاح کرد. طبیعتا دنیا به آخر نرسیده است و زندگی در جریان است، باید با برنامه‌ریزی از الان، البته ما برای المپیک بعدی از قبل کارمان را آغاز کردیم، اما الان باید اقداماتی را انجام بدهیم. امیدوار هستم که بتوانیم به تحلیل درست به دور از احساسات برسیم، واقعا شرایطی که ما در کشور داریم و در مسابقات داریم، شرایطی است که باید به یک ثبات مناسب برسیم چون برخی بی‌ثباتی‌ها ما را دچار مشکل می‌کند.

دیدگاه‌ها