کد خبر : 1771761 | 10 مرداد 1400 ساعت 19:11 | 16.5K بازدید | 4 دیدگاه

پرافتخارترین خارجی لیگ ایران؛ بوژیدار رادوشویچ

شاید به نظر عجیب بیاید اما بوژیدار رادوشویچ با کسب ۱۰ جام مختلف در فوتبال ایران، عنوان پرافتخارترین را از آن خود کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رادو که در ابتدای لیگ شانزدهم و در پی جدایی لوبانف از پرسپولیس به جمع سرخپوشان ملحق شد، نقش دروازه‌بان ذخیره را به خوبی ایفا کرد و بدون حاشیه سازی در کنار علیرضا بیرانوند و حامد لک قرار گرفت و در زمان لازم، از دروازه پرسپولیس محافظت کرد.

 

اما نکته جالب برای بوژیدار کسب جام‌های پرتعداد همراه با پرسپولیس آن هم در شرایطی است که او نقش بازیکن ذخیره را داشته است. او از معدود بازیکنانی به شمار می‌رود که در تمام قهرمانی‌های تیمش حاضر بوده و حالا در مجموع سابقه ۱۰ قهرمانی داخلی به همراه دو مدال نقره آسیایی را در کارنامه اش دارد.

 

 

1629759

 

 

با این حساب رادوشویچ بالاتر از بشار رسن و حتی برانکو ایوانکوویچ پرافتخارترین خارجی فوتبال باشگاهی ایران محسوب می‌شود و با ادامه این مسیر می‌تواند تاریخ‌سازی خود را ادامه دهد.

 

پیش از این فابیو جانواریو با سه قهرمانی لیگ پرافتخارترین خارجی فوتبال ایران بود. همچنین لوسیانو پریرا و ابراهیم توره سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر خلیج فارس را دارند.

 

1629760

دیدگاه‌ها