کد خبر : 1771764 | 10 مرداد 1400 ساعت 19:00 | 39.1K بازدید | 2 دیدگاه

بازتاب انتخاب کمالوند در رسانه عربستانی

دیدار تراکتور مقابل النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا اخبار این باشگاه از جمله حضور کمالوند روی نیمکت تبریزی ها در عربستان بازتاب داشته باشد.

بازتاب انتخاب کمالوند در رسانه عربستانی

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی فیروز کریمی از سمت مربیگری تراکتور، مدیران این باشگاه پس از مذاکره با فراز کمالوند سرمربی سابق خود، او را به تبریز آوردند تا این مربی کهنه کار و باتجربه، یک بار دیگر وظیفه هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد.


از روزی که مشخص شد دو تیم استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال و النصر بروند، اخبار دو نماینده ایران زیر ذره بین رسانه های سعودی قرار گرفته و پس از اینکه چند روز پیش سعودی اسپورت از ترس النصر پس از پیروزی پرگل تراکتور برابر سایپا نوشته بود، حالا تغییرات روی نیمکت پرشورها نیز از دید عربستانی ها دور نماند.


اما در همین زمینه، انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید تراکتور، در رسانه عربستانی بازتاب شد. وب سایت سعودی اسپورت در این خصوص نوشت: تراکتور امروز یکشنبه، سرمربی جدید تیم فوتبال خود را به رسانه ها معرفی کرد. مربی جدید فراز کمالوند اهل ایران است که پس از برکناری فیروز کریمی از سمت خود، قرارداد دو ساله ای را با این باشگاه امضا کرد.

 

1629762


سعودی اسپورت در پایان با اشاره به اینکه کمبود زمان، یکی از مشکلات بزرگ مربی باتجربه تی تی هاست، آن را یک برگ برنده برای نماینده عربستان دانسته و نوشته است: فراز کمالوند زمان کافی برای توسعه یک برنامه جایگزین در مسابقه با النصر را نخواهد داشت، به این معنی که ممکن است این فرصت برای غول های ریاض وجود داشته باشد تا بتوانند به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.


النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم در تاریخ 23 شهریور در استادیوم جاسم بن حمد دوحه قطر برگزار می شود.

دیدگاه‌ها