کد خبر : 1771796 | 10 مرداد 1400 ساعت 21:32 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

چرا جمشیدی مقابل فرانسه به نیمکت چسبید؟

یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی بسکتبال در بازی با فرانسه به شکل عجیبی سه کوارتر روی نیمکت نشست.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه مهران شاهین طبع در هر سه بازی تیم ملی بسکتبال در المپیک سعی کرد از تمامی بازیکنانش بهره ببرد و در دقایق مختلف از توانایی شاگردانش در پست های مختلف استفاده کند، در بازی با فرانسه که ایران امیدوار به کسب یک نتیجه آبرومندانه بود، یکی از ملی پوشان باتجربه بعد از نمایش قابل قبول در کوارتر نخست تا پایان بازی به نیمکت چسبید.

 

1629833


محمد جمشیدی که در بازی با آمریکا یکی از ستاره های ایران بود و توانست 14 امتیاز کسب کند، در بازی با فرانسه هم در کوارتر اول به میدان رفت، اما با وجود ثبت 4 پاس گل و 2 امتیاز در ادامه بازی روی نیمکت نشست.


این بازیکن باتجربه که در ادامه می توانست حداقل برای دقایقی وارد میدان شود، تا پایان مسابقه روی نیمکت حضور داشت. این تصور به وجود آمد که شاید جمشیدی دچار مصدومیتی شده که شاهین طبع چنین تصمیمی گرفته، اما خبرها حاکی از این است که او مشکلی از این بابت نداشته و با نظر سرمربی نیمکت نشین شده است.

 

1629832


باید دید مهران شاهین طبع چه توجیهی برای این تصمیم خود داشته و چطور یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی در بازی با فرانسه به شکلی عجیب نیمکت نشین شده است.


جالب اینکه جمشیدی فصل گذشته شاگرد مهران شاهین طبع در شهرداری گرگان بوده، اما برای فصل جدید به این تیم وفادار مانده، در حالی که سرمربی تیم ملی به شیمیدر پیوسته است.

دیدگاه‌ها