کد خبر : 1771810 | 10 مرداد 1400 ساعت 23:19 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست النصر در روز مصدومیت عبدالرزاق حمدالله

تیم فوتبال النصر در دیداری دوستانه به مصاف آردا کاردزالی بلغارستان رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر در سومین و آخرین دیدار دوستانه خود در اردوی پیش فصل که در کشور بلغارستان برپا شده بود، در آخرین دیدار دوستانه به مصاف تیم لیگ برتری آردا کاردزالی رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

 

 

1629856

 


در این بازی و در نیمه اول، مانو منزس با منتخی از ترکیب اصلی و دوم خود شامل ولید عبدالله، سلطان الغنام، نایف ألماس، فونس موری، عبدالعزیز العلاوی، پتروس، عبدالمجید الصلیهم، خلیل العبسس، صالح العباس، محمد مران، عبدالفتاح آدم به میدان رفت که بازی بدون گل به پایان رسید.


در نیمه دوم و پس از اینکه النصر دو گل را دریافت کرد، بازیکنانی نظیر وینسنت ابوبکر، اندرسون تالیسکا و جلال الدین ماشاریپوف به میدان آمدند که در نهایت تالیسکای برزیلی در دقیقه 85 یکی از گل ها را جبران کرد اما این گل برای تساوی لازم نبود و النصر در نهایت با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

 

 

1629855

 


نکته مهم درخصوص بازی امروز، غیبت عبدالرزاق حمدالله مهاجم تأثیرگذار و مراکشی النصر است. این بازیکن در تمرین روز گذشته دچار آسیب دیدگی شد و قرار است پس از بازگشت کاروان النصر به ریاض، آزمایشات لازم از او به عمل آمده تا میزان دقیق مصدومیت حمدالله مشخص شود.


النصر در دو بازی دوستانه قبلی خود با نتیجه 2 بر صفر از سد پاندف آکادمیکا گذشت و برابر آپوئل نیکوزیا قبرس با تساوی بدون گل متوقف شد. کاروان این تیم فردا به عربستان برمیگردد. النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدگاه‌ها