کد خبر : 1771846 | 11 مرداد 1400 ساعت 09:17 | 20.3K بازدید | 2 دیدگاه

آقامیرزایی: کم نگذاشتم، حریفانم قدر بودند

ملی پوش قایقرانی ایران بعد از حذف از رقابت های کایاک تک نفره گفت: دوست داشتم به فینال A صعود کنم اما نشد و شرمنده مردم شدم.

آقامیرزایی: کم نگذاشتم، حریفانم قدر بودند

به گزارش "ورزش سه"، علی آقامیرزایی قایقران کایاک تک نفره ایران پس از پایان مسابقه‌اش در المپیک گفت:من تمام تلاشم را کردم،چیزی کم نگذاشتم و هر چه در چنته داشتم را رو کردم. امیدوارم در بازی های آسیایی بتوانم مدال  نقره یا طلا بگیرم.


وی ادامه داد:امسال در المپیک کار خیلی سخت بود و از هر مرحله فقط دو نفر صعود می کردند. من گفتم که تمام تلاشم را کردم. دست تک تک مردم ایران را می بوسم. در روزهای اخیر پیام های زیادی را دریافت کردم و از همه آنها ممنونم.


ملی پوش قایقرانی ایران در ادامه گفت:در رکورد برای قایقرانی شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی دارد.حتی آنهایی که امروز اول و دوم شدند ۱۲-۱۳ ثانیه با رکوردهای اصلی شان فاصله داشتند.من تلاش کردم اما کشورهای دیگر قدر بودند و نشد که صعود کنم.


آقامیرزایی در پایان عنوان کرد: من بعد از چهار سال به مسابقات آمدم.در این چند سال هیچ مسابقه ای نداشتم. در هر رشته‌ای غیر از تمرین باید مسابقه بدهید تا آماده شوید. دوست داشتم به فینال A صعود کنم اما نشد و شرمنده مردم شدم.

دیدگاه‌ها