کد خبر : 1771849 | 11 مرداد 1400 ساعت 09:24 | 62.8K بازدید | 3 دیدگاه

ساروی پای فینال به الکسانیان رسید

فرنگی‌کار تیم ملی کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم با غلبه بر نایب‌قهرمان جهان به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

ساروی پای فینال به الکسانیان رسید

به گزارش "ورزش سه"، محمدهادی ساروی کشتی‌گیر فرنگی وزن 97 کیلوگرم ایران، توانست پس از پیروزی قاطع بر کشتی‌گیر الجزایری، در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف " کریل میلوف" نایب‌قهرمان جهان از بلغارستان برود و با نتیجه 6 بر 0 به پیروزی برسد تا بعد از محمدعلی گرایی دومین کشتی‌گیر ایرانی باشد که به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده است.

 

ساروی در همان سه دقیقه نخست ابتدا حریف قدر خود را توانست خاک کند و بعدازاین، درحالی‌که هرلحظه احتمال می‌رفت داور کشتی را متوقف کند، توانست با یک بارانداز تماشایی اختلاف را به 4 برساند.


در سه دقیقه دوم بازهم این ساروی بود که با میدان‌داری در وسط تشک اجازه هرگونه کاری را به حریفش نداد و در یک رفت‌وبرگشت ساروی بازهم موفق شد با زیرکی میلوف را به خاک بنشاند و نتیجه کشتی 6 بر صفر شود.

 
در شرایطی که می‌رفت کشتی با همین نتیجه به اتمام برسد بازهم این کشتی‌گیر ایرانی بود که توانست با اجرای فن 4 امتیازی، کشتی را ضربه‌فنی کند، اما علی‌رغم تائید داور وسط، پس از بازبینی این 4 امتیاز به این کشتی‌گیر مازنی تعلق نگرفت تا او با همان نتیجه 6 بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های المپیک توکیو صعود کند.


 گفتنی است ساروی باید در مرحله ماقبل فینال با آرتور الکسانیان کشتی‌گیر عنوان دار ارمنی دست‌وپنجه نرم کند که مطمئناً در صورت پیروزی در این کشتی می‌تواند بخت نخست دریافت طلای وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات المپیک به شمار آید.

 

1629943

 

1629941

 

1629944

دیدگاه‌ها