کد خبر : 1771855 | 11 مرداد 1400 ساعت 09:45 | 9.7K بازدید | 3 دیدگاه

پس از شکست در سوپرجام؛

پوچتینو: برای پیروزی همه کار کردیم

شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن در دیدار سوپرجام فرانسه با نتیجه 1-0 مغلوب لیل شد، هر چند مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاریسی ها، معتقد بود که آنها تیم بهتر زمین بودند.

پوچتینو: برای پیروزی همه کار کردیم

به گزارش "ورزش سه"،  پاری سن ژرمن که از سال 2013 در همه دیدارهای سوپر جام به پیروزی رسیده بود، شب گذشته با یک گل مغلوب لیل شد تا نوار قهرمانی‌های‌ متوالی PSG در این جام نیز به پایان برسد. لیل فصل قبل موفق شد بالاتر از PSG در لیگ فرانسه نیز به قهرمانی برسد و شب گذشته دومین جام را هم از چنگ شاگردان مائوریسیو پوچتینو در آورد.

 

1629949

 

مائوریسیو پوچتینو پس از این شکست درباره عملکرد شاگردانش در این بازی صحبت کرد و ادعا کرد که آنها تیم بهتر زمین بودند.

 

پوچتینو گفت: "به نظرم امشب ما تیم بهتر زمین بودیم. اما از شانس هایمان استفاده نکردیم و برای کسب پیروزی در فوتبال باید گل بزنی.
 

فصل جدیدی است، من از برخورد بازیکنانم راضی‌ام. وقتی تیم کامل را در اختیار داشته باشیم، بهتر می شویم. من هرگز به تعهد بازیکنان شک نکردم. ما می خواستیم امشب برنده شویم، برای رسیدن به این منظور همه کار کردیم و با بازیکنانی که توانایی این کار را داشتند بازی کردیم."

 

1629950

 

در روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی بر انتقال قریب الوقوع پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، به PSG، مطرح شده است، اما پوچتینو پس از شکست برابر لیل چندان در حال و هوای صحبت در این باره نبود.

 

سرمربی PSG در این باره گفت: "لیست بازیکنان ما که اکنون در خانه هستند را می بینید. تعداد زیادی هستند. نیمی از بچه های تیم در خانه هستند. چند تایی در تعطیلاتند.

به نظرم عملکرد ما خوب بود. من راضی ام و نمی خواهم درباره بازیکنانی که در دیگر باشگاه ها هستند صحبت کنم."

 

1629951

 

پرسنل کیمپمبه، مدافع PSG، نیز پس از این شکست گفت: "بدیهی است که ناامید کننده است، این یک فینال است و یک جام در خطر است. این باخت درد دارد اما تازه شروع فصل است، ما باید ریتم خود را پیدا کنیم. ما بازیکنان جوان زیادی در این تیم داشتیم، باید در خلق موقعیت و همکاری با یکدیگر بهتر عمل کنیم. به لیل تبریک می گویم اما این تازه آغاز فصل است و باید خود را برای آینده آماده کنیم.

ما توپ را در اختیار داشتیم، اما داشتن توپ کافی نیست، ما باید موقعیت ایجاد کنیم، اما فوتبال همین است. ما باید برای بازی بعدی سر خود را بالا نگه داریم. باید برای بازی در تروآ آماده شویم و باید این باخت را فراموش کنیم و ادامه دهیم."

 

 

 

دیدگاه‌ها