کد خبر : 1771865 | 11 مرداد 1400 ساعت 10:26 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

سقوط تیم مقصران زیادی ندارد!

جعفری: دلم برای لباس نارنجی تنگ می‌شود

مهاجم سایپا اعلام کرد فصل آینده برای تیم دیگری به میدان خواهد رفت.

جعفری: دلم برای لباس نارنجی تنگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری درباره شکست سایپا مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما چیزی برای از دست دادن نداشت و برای برد به زمین رفته بود، اما متاسفانه در شروع بازی با گل تراکتور شوکه شدیم و با توجه به استرسی که برای نتایج همزمان و سقوط وجود داشت، نتوانستیم آن عملکرد مدنظرمان را داشته باشیم و خیلی مفت بازی را باختیم.

 

او ادامه داد: در نیمه دوم مصمم بودیم نتیجه را جبران کنیم ولی شرایط آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت و بیشتر از مسائل فنی، موضوع روحی روانی و تساوی ذوب در نیمه اول به بچه‌ها استرس داد. قسمت این بود که چنین اتفاقی رقم بخورد و نمی‌توان صحبت زیادی درباره این مسابقه داشت.

 

مهاجم جوان سایپا در خصوص عوامل سقوط این تیم از لیگ برتر ابراز کرد: من بیش از پنج سال برای سایپا بازی کردم و همه شرایط این باشگاه را می‌دانم. به شخصه معتقدم سقوط تیم مقصران زیادی ندارد و با کمی بررسی می‌توان این چند نفر را شناخت! من صحبتی در این باره نمی‌کنم ولی امیدوارم وجدان آن آدم‌ها راحت باشد.

 

جعفری درباره ماندن یا رفتن از سایپا گفت: من از رده جوانان همراه سایپا بودم و بالا و پایین‌های این تیم را دیده‌ام و واقعا ناراحت هستم که تیم سقوط کرد. قراردادم با باشگاه سایپا تمام شده و فکر می‌کنم دیگر همراه این تیم نباشم؛دلم برای پیراهن نارنجی تنگ می‌شود، اما امیدوارم خیلی زودتر از آنچه همه فکر می‌کنند به لیگ برتر برگردد.

دیدگاه‌ها