کد خبر : 1771870 | 11 مرداد 1400 ساعت 10:49 | 15.5K بازدید | 7 دیدگاه

بازی ما و استقلال بازی قشنگی می شود

علیزاده: گل گهر قهرمان حذفی می‌شود و سهمیه می‌گیرد

هافبک گل گهر کسب سهمیه از طریق جام حذفی را حق گل گهر می‌داند و امیدوار است با پیروزی در برابر استقلال به فینال راه پیدا کنند.

علیزاده: گل گهر قهرمان حذفی می‌شود و سهمیه می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان با کسب تساوی مقابل نساجی مازندران در آخرین بازی لیگ بیستم از کسب سهمیه باز ماند.


علیرضا علیزاده هافبک تدافعی گل گهر در این خصوص به خبرنگار ما گفت: اوایل بازی زیاد برای ما خوب پیش نرفت. در بازی یکی مانده به آخر مان یعنی مسجدسلیمان در هوای آنجا واقعا به ما فشار آمد. از نظر وضعیت بدنی خیلی تحلیل رفتیم و بازی خیلی سخت شد از یک طرف استرس هم داشتیم چون فشار  سهمیه آسیایی روی ما بو. هرچه پیش رفت  بهتر بازی کردیم و آخر بازی خیلی فشار آوردیم. متاسفانه دو، سه توپ به تیرک دروازه زدیم و امسال طبق آمار که کادرفنی گرفتند بیست توپ به تیرک دروازه حریفان زدیم که واقعاً در تاریخ لیگ بی‌سابقه بوده. نمی دانم اسمش بد شانسی است یا چیز دیگری. اواخر بازی خیلی فشار آوردیم و موفق شدیم دو گل هم بزنیم.


این بازیکن در مورد هجمه هایی که علیه نساجی  قبل از بازی راه افتاده بود ادامه داد:  واقعاً نمی‌دانم در این خصوص چه بگویم آدم تعجب می‌کند همه امیر قلعه‌نویی را می‌شناسند و کارنامه او مشخص است. همه می گفتند آقای قلعه‌نویی دوست آقای حدادیان مالک باشگاه نساجی است ولی مشاهده کردید که بازی دو بر صفر به نفع نساجی بود و آنها داشتند محکم بازی می کردند و واقعاً این وصله ها حداقل به امیرخان قلعه‌نویی نمی‌چسبد. به نظرم دو تیم با شرافت بازی کردند هرچند که ما می‌توانستیم برنده باشیم ولی قسمت نبود.

 

1616407


وی در مورد اعتقاد بازیکنان گل گهر روی دو صحنه مشکوک به  پنالتی  عنوان کرد: من که بازی نکردم و سه کارت بودم ولی از بالا هم مشخص بود که دو پنالتی صددرصد را برایمان نگرفتند. ما به این داستان که برای گل گهر پنالتی نمی‌گیرند کم کم عادت کردیم. در هفته اخیر هم که برای ما پنالتی گرفتن به قول فوتبالی ها خیلی پنالتی بود و جالب اینجاست که یک پنالتی که کاملا پنجاه_ پنجاه بود را به نفع ما گرفت و به نظرم دنبال جبران کردن آن دو تا پنالتی بود که برای ما نگرفت نمیدانم دید داور در آن صحنه ها چطور بود ولی دو پنالتی صددرصد را نگرفت به گفته کارشناسان هر دوی آن ها پنالتی بوده است.


علیزاده در مورد عدم کسب سهمیه آسیایی که تا لحظه آخر شانس گرفتنش را داشتند اینگونه توضیح داد: در چند هفته اخیر خیلی خوب داشتیم پیش می رفتیم. کادر  فنی به تیم اعتقاد داشت و به خود باوری رسیده بودیم ولی خیلی عوامل باعث شد سهمیه نگیریم. در بازی آخر هم طراوت همیشگی را به خاطر اینکه بدنمان در مسجدسلیمان تحلیل رفته بود نداشتیم ولی دو ،سه توپ به تیرک زدیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم تازه آنهم در روزی که خیلی خوب نبودیم به نظرم باز خیلی بهتر از تیم نساجی بودیم. امیدوارم در جام حذفی هم قهرمان شویم و سهمیه را بگیریم و دیگر منتظر تیم دیگری نباشیم.


هافبک دفاعی گل‌گهر سیرجان در مورد دیدار حساس با استقلال در نیمه نهایی گفت: استقلال تیم بزرگی است و در چند هفته اخیر هم نشان داد که چقدر تیم با کیفیتی است. امیدوارم بازی قشنگ از آب در بیاد چون نه ما تیمی هستیم که دفاع کنیم و نه استقلال. فکر می‌کنم بازی جاندار و خیلی خوبی شود. امیدوارم که در آخر پیروزی با ما باشد چون در  جام حذفی فکر می‌کنم حق ما باشد که سهمیه آسیایی را بگیریم. خیلی امیدوار هستیم و برنامه‌ریزی کردیم و امیدوارم هر تیمی حقش است پیروز بازی شود و به فینال برسد.
 علیزاده در پایان در مورد برنامه اش برای فصل آینده افزود: از سه، چهار تیم پیشنهاد دارم و تمرکزم روی جام حذفی است و بعدا تصمیم گیری می کنم.

دیدگاه‌ها