کد خبر : 1771878 | 11 مرداد 1400 ساعت 11:08 | 23.3K بازدید | 3 دیدگاه

زنیت با 3-3-4 غوغا می کند 

سرمربی زنیت از آزمون و جیوبا دفاع کرد

تیم زنیت در هفته دوم لیگ برتر روسیه در خانه تیم روستوف با نتیجه 4-2 پیروز شد تا شما امتیازات خود را به عدد 6 برساند و در همان هفته های ابتدایی نشان دهد به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر روسیه است.

سرمربی زنیت از آزمون و جیوبا دفاع کرد 

به گزارش "ورزش سه"، زنیت در هفته ابتدایی در خانه تیم خیمکی را 3-1 شکست داده بود. در این بازی سردار آزمون زننده یکی از گل های تیم زنیت بود و در بازی شب گذشته هم سردار آزمون در حالی که در ترکیب ثابت تیم به میدان آمده بود و تا دقیقه 81 بازی کرد گل دوم تیمش را به ثمر رساند. زنیت 7 گل در 2 بازی. این یک شروع فوق العاده است. این به افکار تهاجمی سماک بر می گردد. او تیمش را با سیستم 3-3-4 ارنج می کند و سه بازیکن در خط حمله این تیم به میدان می روند. سردار آزمون و آرتم جیوبا به عنوان مهاجمان اصلی و آلکساندر روخین به عنوان مهاجم سوم. فصل گذشته جیوبا 20 گل و سردار آزمون 19 گل برای تیم زنیت به ثمر رساندند و بهترین زوج تهاجمی فوتبال روسیه شدند اما این بدین معنی نیست که سماک از روخین انتظار گلزنی نداشته باشد. اتفاقا در بازی شب گذشته با روستوف روخین زننده دو گل از 4 گل تیم زنیت بود و با تحسین سرمربی همراه شد. 

 

سماک در پایان بازی در مورد روخین گفت:«او بهترین بازیکن این بازی بود و ثابت کرد در بهترین شکل قرار دارد. آزمون و جیوبا روزهای سختی را سپری می‌کنند، زیرا مدتی از آماده‌سازی پیش‌فصل را از دست دادند. آنها باید به شرایط خوب خود باز گردند. البته هر دوی آنها برابر روستوف خوب کار کردند.»

 

1630029

 

مصاحبه سرمربی تیم زنیت نشان می دهد پرونده جدایی آزمون و جیوبا از این تیم بسته شده است و زنیت با این خط حمله طلایی به کار خود ادامه می دهد. به خصوص که رییس باشگاه زنیت چندی پیش در دیدار با سماک از او خواسته بود تدابیر تاکتیکی خود را به گونه ای در زمین پیاده کند که در لیگ قهرمانان اروپا تیم در فصل پیش رو بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیرد. طبیعی است زنیت به دنبال حفظ سردار آزمون و جیوبا باشد به این خاطر که کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر روسیه و هم چنین کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان اروپا برای زنیت درآمد بیشتری نسبت به فروش این بازیکنان خواهد داشت. هم چنین رسانه های مطرح روس گزارش داده اند زنیت هیچ برنامه ای برای فروش سردار ندارد و به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن ایرانی است. 

 

فصل گذشته تیم زنیت در 30 مسابقه از لیگ برتر 76 گل زده بود. معدل گل زده این تیم در هر بازی 2.53 بود و این فصل در دو بازی سپری شده 7 گل زده است. یعنی 3.5 گل در هر بازی. با توجه به نمایش خوب روخین در ترکیب زنیت به نظر می رسد این فصل زنیت مسابقات را با بیش از 76 گل زده در 30 مسابقه پشت سر خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها