کد خبر : 1771885 | 11 مرداد 1400 ساعت 11:44 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش باشگاه نفت برای تمدید قرارداد فکری

باشگاه نفت مسجد سلیمان در تلاش برای تمدید قرارداد محمود فکری آخرین سرمربی فصل گذشته خود است و در همین راستا نشستی را با این مربی برگزار کرد.

تلاش باشگاه نفت برای تمدید قرارداد فکری 

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در فصلی که گذشت موفق به حفظ سهمیه نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر شد و پیش تر هم به همراه این تیم به مقام قهرمانی در لیگ یک دست یافته بود و با اقبال عمومی در مسجد سلیمان برای ادامه همکاری مواجه است اما فعلا قراردادی در این زمینه به امضای طرفین نرسیده است. محمود فکری برای ادامه همکاری با نفت مسجد سلیمان خواستار رفع مشکلات مالی تیم و هم چنین تخصیص ردیف بودجه مشخص برای تیم در ابتدای فصل شده است؛ مشکلاتی که از زمان حضور نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر تیم با آن درگیر بوده و فصل گذشته هم موجب جدایی مجتبی حسینی ازاین تیم در میانه های راه شد. در حالی که سرمربی ذوب آهن شروع بسیار خوبی به همراه این تیم داشت و حتی موفق به شکست تیم هایی چون فولاد و سپاهان شده بود، اما در ادامه عدم اجرای تعهدات نسبت به بازیکنان از سوی باشگاه موجب شد تا راهی ذوب آهن شود. 

 

محمود فکری در پایان بازی با آلومینیوم در اراک که با برد نفت مسجد سلیمان همراه بود و در کنفرانس خبری به این نکته اشاره کرد که باز هم دوست دارد به نفت کمک کند اما به نظر می رسد در صورتی که باشگاه نتواند بر مشکلات مالی فایق آید راهی یک تیم جدید خواهد شد به خصوص که مشکلات مالی او را هم مثل مجتبی حسینی آزار داد و در هفته های پایانی لیگ برتر موجب از دست دادن امتیازات حساسی شد. 

 

وزارت نفت بر اساس مصوبه مجلس حق هزینه برای تیم های نفتی را ندارد. این مشکل در فصلی که گذشت در تیم های پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان هم وجود داشت و به نظر می رسد تنها راه حل واگذاری این تیم ها به بخش خصوصی و شرکت های تابعه وزارت نفت است که به صورت خصوصی اداره می شود.

دیدگاه‌ها