کد خبر : 1771889 | 11 مرداد 1400 ساعت 12:05 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

کار بزرگ هند با حضور در نیمه نهایی‌های هاکی

کشور هند که تا کنون دو مدال کسب کرده امیدوار است در هاکی مردان و زنان که به نیمه نهایی رسیده بتواند مدال‌های بیشتری کسب کند.

کار بزرگ هند با حضور در نیمه نهایی‌های هاکی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته با انجام بازی‌های یک چهارم نهایی رشته هاکی مردان چهار تیم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند و از آن‌ها فقط یک کشور دستش از مدال کوتاه می‌ماند. هند که تا این‌جا یک نقره و یک برنز کسب کرده با حضور در نیمه نهایی امیدوار است مردم کشورش را باردیگر خوشحال کند. استقبال بی نظیر هندی‌ها از دو مدال آور خود نشان از اهمیت بالای مدال‌های هاکی برای آن‌ها دارد.

 

هند دیروز در اولین بازی یک چهارم پایانی دست به کار بزرگی زد و با نتیجه سه بر یک بریتانیا را از جدول مسابقات حذف کرد. بلژیک با همین نتیجه اسپانیا را برد و استرالیا هم در یک بازی نزدیک به هلند غلبه کرد. دیگر تیم پیروز این مرحله آلمان بود که آرژانتین را از پیش رو برداشت.

 

هند فردا در نیمه نهایی باید به مصاف بلژیک رود و بازی استرالیا و آلمان هم تکلیف دیگر فینالیست را معلوم می‌کند. جالب اینکه در بخش بانوان هم که امروز برگزار شد هند با پیروزی بر استرالیا به نیمه نهایی هاکی زنان رسید و در آن‌جا هم شانس مدال خواهد داشت. با پایان مرحله یک چهارم بانوان در ادامه امروز هندی‌ها حریف نیمه‌نهایی خود را خواهند شناخت.

دیدگاه‌ها