کد خبر : 1771895 | 11 مرداد 1400 ساعت 12:32 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

فوتبال برایم مثل دانشگاه است

فاضلی: کنار رحمتی تجربه اندوزی کردم

مربی پدیده و دستیار مهدی رحمتی می گوید نشستن روی نیمکت این تیم به او تجربه جدیدی اضافه کرد و این تجارب جدید در مجموعه های بعدی به او کمک می کند.

فاضلی: کنار رحمتی تجربه اندوزی کردم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی که فصل را با سرمربیگری در نساجی شروع کرد و سپس در پدیده به کارش ادامه داد از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم کرد می گوید.


فاضلی درباره شروع فصل با نساجی مازندران به عنوان سرمربی عنوان کرد: لیگ بیستم را با نساجی شروع و با پدیده تمام کردم. در مورد نساجی باید بگویم که این تیم  با یک امتیاز خوب تیم در لیگ برتر ماند و جا دارد به مالک و مدیرعامل این باشگاه، هواداران و کادرفنی نساجی تبریک بگویم و امیدوارم که در سال های آینده نساجی حضور بهتری در لیگ برتر داشته باشد. واقعا شرایط سختی را در تیم نساجی داشتم.


وی ادامه داد: اول فصل با تیمی مواجه بودم که فقط ۵ بازیکنش از سال گذشته باقی مانده بود. به هرحال نساجی محدودیت‌هایی نیز در فصل نقل و انتقالات داشت. هم محدودیت جذب هفت بازیکن از لیگ برتر و همچنین مسائل دیگر ولی خدا را شکر توانستیم تیم آبرومندی جمع کنیم. این بازیکنان جذب تیم شدند و با همه این شرایط وارد مسابقات شدیم. در ابتدای فصل نتایج خوبی گرفتیم ولی در ادامه شرایط طوری پیش رفت که نتایج آن گونه که دوست داشتیم نشد.


وی درباره پیوستنش به کادر فنی پدیده و حضور کنار مهدی رحمتی خاطرنشان کرد: نیمه  راه من از نساجی جدا شدم و چند روز بعدش به پدیده رفتم. نمی دانم قسمت من بود یا نه، اما با ورود من دچار تغییرات مالکیتی و بازیکنی شد. حدود ۱۰ بازیکن با تجربه لیگ برتری از پدیده جدا شدند و مالکیت تیم دچار تغییر شد و تیم یک مدت بدون مالک بود و مسئولین شهری و استانی به قضیه ورود و به تیم کمک کردند. چالش های مختلفی که مهدی رحمتی در اولین سال مربیگری‌اش به آنها دچار شد ولی خدا را شکر در این آزمون هم توانستیم سربلند باشیم و با جذب یکسری از افراد مستعد مثل محمدرضا فلاحیان از لیگ یک و بازی دادن به یک سری جوان مثل محمد جواد کیا دروازه بان ۱۸ ساله ای که مقابل فولاد و ذوب آهن بازی دادیم.


فاضلی درباره نتایج پدیده در فصل بیستم لیگ برتر گفت: اگر پدیده حمایت می شد ما می توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم. اگر در سه بازی قبل از فولاد نتایج بهتری می‌گرفتیم حتی می‌توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم. روند مان خیلی خوب بود ولی متاسفانه با توجه به ابتلا به کرونای چند بازیکن مان و مصدومانی که داشتیم نتوانستیم کار خودمان را ادامه بدهیم به خصوص در بازی با مس رفسنجان که نسبت به سه بازی که سه برد آوردیم هشت تغییر داشتیم که همه اینها به ما ضربه زد و ما نتوانستیم روند خوبمان را ادامه دهیم.  خدا را شکر که پدیده هم علی رغم تمام مشکلاتی که داشتیم با کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر ماند  و امیدوارم پدیده در سال های آینده برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بجنگد.


وی درباره کیفیت مسابقات لیگ بیستم تاکید کرد: کیفیت لیگ بیستم به خاطر تغییرات زیاد در نفرات چه از لحاظ  بازیکن و چه کادرفنی خوب نبود و این موضوع در هر مجموعه یا سازمانی زمان‌بر است. البته این موضوع خروجی خوبی خواهد داشت بازیکنان جوان زیادی وارد فوتبال ما شدند و بازیکنان زیادی از لیگ های پایین تر وارد لیگ برتر شدند، مربی های جوانی به این چرخه اضافه شدند و آدمهای خاص که همیشه مربیگری می کردند دچار تغییر و نفرات جدیدی وارد شدند و همه این ها مثبت است. ما در لیگ قهرمانان آسیا با تیم هایی که تماما ایرانی بودند و مربی های ایرانی داشتند نتایج خوبی کسب کردیم و  خروجی مثبتی برای این قضیه می بینم. علیرغم اینکه کیفیت لیگ پایین تر از سالهای گذشته بود.


وی افزود: در  پدیده هم که بودم در حین فصل برایم پیشنهاد سرمربیگری آمد و در ادامه باید سبک سنگین کنم. به هرحال تجاربی که در نساجی به دست آوردم تجربه بزرگی بوده و  به دنبال این هستم که بتوانم در مجموعه جدید از این تجارب استفاده کنم و قرار هم نیست که همیشه آن مشکلاتی که در نساجی برایم به وجود آمد در جاهای دیگر هم پیش بیاید. این فوتبال برای ما مثل دانشگاه است و هر روز چیزهای جدیدی از آن یاد می گیریم و هدف همه کسانی که به مربیگری ورود می‌کنند این است که به عنوان سرمربی کار کنند. خدا را شکر من تجربه بزرگی در کادر نساجی بدست آوردم امیدوارم که بتوانم به نحو احسن از آن استفاده بکنم . کار در پدیده هم کنار دوست خوبم آقای رحمتی تجربه جدیدی به من اضافه کرد امیدوارم که هرچه در آینده برای ما رقم می خورد خوب باشد.

دیدگاه‌ها