کد خبر : 1771903 | 11 مرداد 1400 ساعت 13:21 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر سازمان بهزیستی از سازمان لیگ

سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه ای به معاون وزیرورزش و جوانان از فدراسیون و سازمان لیگ تشکر و قدردانی کرد.

تقدیر سازمان بهزیستی از سازمان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ طی فصل گذشته فوتبال ایران سعی کرده در زمینه مسولیت اجتماعی فعال باشد و در مسابقات مختلف اقداماتی برای کودکان کار، کودکان بی سرپرست، ایتام و ... انجام دهد تا نگاه بخشی از جامعه را برای کمک به آنها جلب کند.


در راستای این اقدامات وحید قبادی دانا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و رئیس سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه ای از اقدام های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ  در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی جامعه از وظایف سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی کرده است.


در بخشی از این نامه با اشاره به اقدامات فرهنگی فدراسیون و سازمان لیگ اینطور نوشته شده است:« بی تردید اقدامات ارزشـمند وزارت ورزش  و همکاران محترم فدراسیون فوتبال در رقابت های  لیگ برتر و جام حذفی در راسـتای گرامیداشت هفته بهزیستی و آگاهسازی و اطلاع رسانی به جامعه  نشان از درک بالای شما در امورات فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی دارد.جای بسی تقدیر است که  همچنان ورزشکاران و مسئولین حوزه ی ورزشی در معرفت، منش پهلوانی و فرهنگسازی پیشتاز و طلایه دار هستند.»

 


گفتنی است سازمان لیگ دربی تهران میان دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را با نام سازمان بهزیستی برگزار کرد و در سایر هفته ها نیز اقداماتی در زمینه عمل به مسئولیت اجتماعی خود انجام داده است.

دیدگاه‌ها