کد خبر : 1771904 | 11 مرداد 1400 ساعت 13:17 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

نوبت تو است جک؛

سیتیزن‌ها در انتظار صحبت گریلیش با استون ویلا

منچسترسیتی پیشنهادی رکوردشکن و 120 میلیون یورویی برای خرید جک گریلیش به استون ویلا داده است، اما این باشگاه در تلاش است تا ستاره خود را حفظ کند.

سیتیزن‌ها در انتظار صحبت گریلیش با استون ویلا

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش آماده است تا امروز با استون ویلا به مذاکره بنشیند و قصد خود را برای جدایی از این باشگاه و پیوستن به سیتی رسما اعلام کند.

سیتی روز جمعه پیشنهاد نجومی 120 میلیون یورویی خود را برای جذب گریلیش به استون ویلا ارائه داد و خلدون المبارک، رییس سیتی، مصمم است تا اولین خرید تابستانی سیتیزن ها را نهایی کند.

کاپیتان استون ویلا پس از حضور در رقابت های یورو 2020 به همراه تیم ملی انگلیس در تعطیلات به سر می برد اما از این هفته قرار است تا به تمرینات بازگردد.

 

1630043

 

تمرکز او از حالا روی فوتبال باشگاهی است و  به خانه باز می گردد تا درباره آینده خود صحبت کند.

سیتی مشتاق است تا گزینه های هجومی خود را با اضافه کردن گریلیش که یک هافبک هجومی و یکی از هیجان انگیزترین استعدادهای لیگ برتر است، تقویت کند.
 

دیلی استار گزارش کرده است که سیتی به صورت فزاینده ای از امضای قرارداد با گریلیش مطمئن است. اما آنها همچنین روی اقدام مستقیم این بازیکن 25 ساله حساب کرده اند و از او خواسته اند تا به باشگاه نوجوانی اش بگوید که مایل است به تجمع شاگردان پپ گواردیولا بپیوندد.

این گزارش می افزاید که گریلیش با سرمربی و مدیران استون ویلا مذاکره رو در رو خواهد داشت.

 

1630041

سیتی در نقل و انتقالات تابستانی تحرک خاصی نداشته اما می خواهد کار خود را با یک قرارداد نجومی و با خرید گریلیش آغاز کند. اما استون ویلا نیز قصد ندارد ستاره خود را به همین راحتی از دست بدهد و گزارش شده که به او دستمزد 240 هزار یورو در هفته را پیشنهاد کرده اند تا شاید گریلیش متقاعد به ماندن شود.

این پیشنهاد البته ساختار پرداخت دستمزد استون ویلا را بهم خواهد ریخت اما نشان می دهد که حفظ گریلیش چقدر برای این باشگاه اهمیت دارد.

با وجود پیشنهاد سخاوتمندانه استون ویلا، به نظر می رسد که گریلیش همچنان مصمم است برای پیشرفت در فوتبال خود به جمع قهرمانان لیگ برتر اضافه شود.

دیدگاه‌ها