کد خبر : 1771905 | 11 مرداد 1400 ساعت 13:30 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر بودند مساوی کنیم و حرف بزنند؛

زاهدی: جواب محکمی به بیانیه‌ها دادیم

مدافع مس رفسنجان تاکید کرد حتی یک درصد به دنبال شکست مقابل ذوب‌آهن نبودند و می‌خواستند سه امتیاز را بگیرند.

زاهدی: جواب محکمی به بیانیه‌ها دادیم

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی که فصل خوبی را در مس رفسنجان سپری کرد و نمایش مطمئنی در خط دفاعی این تیم داشت، درباره آخرین بازی فصل مقابل ذوب‌آهن و پیروزی یک بر صفر تیمش عنوان کرد: بخاطر حساسیت زیادی که در پایین جدول بود و چشم سایر تیم‌ها به ما بود، نمی‌خواستیم در این بازی بازنده شویم و از طرف دیگر به دنبال این بودیم پایان خوبی در این فصل داشته باشیم که خدا را شکر به برد رسیدیم.

 

این مدافع که یکی از عوامل بسته ماندن دروازه مس مقابل ذوب‌آهن بود و عملکرد خوبی در این بازی داشت، ابراز کرد: ذوب‌آهن حملات خطرناکی داشت و فشار زیادی وارد کرد ولی ما ذهنیت برنده شدن داشتیم و هر طور بود، نمی‌خواستیم بازنده شویم. آقای ربیعی نکات فنی لازم را به ما گفته بودند و با آگاهی ذهنی بالایی در مسابقه حاضر شدیم و اجازه ندادیم ذوب به گل برسد.

زاهدی یادآور شد: متاسفانه قبل از بازی برخی سعی کردند با دادن بیانیه و زدن اتهامات مختلف بگویند مس و ذوب‌آهن بخاطر اینکه صنعتی هستند، به یکدیگر کمک می‌کنند، اما دیدید که مجموعه مس و بازیکنان تیم شرافت خود را حفظ کردند و فوتبال جوانمردانه‌ای به نمایش گذاشتیم تا جواب محکمی برای آنها باشد. این آدم‌ها منتظر بودند ما مساوی کنیم و شروع به انتقاد کنند ولی خوشبختانه بهانه‌ای به آنها ندادیم.

 

1586910

 

مدافع مس رفسنجان با اشاره به جایگاه هشتم تیمش در پایان فصل عنوان کرد: به نظرم برای باشگاهی که نخستین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کرد، نتیجه فوق‌العاده‌ای بود و این عملکرد با تلاش مدیریت و عوامل تیم مس رفسنجان، تدابیر آقای ربیعی و تلاش تمام بازیکنان اتفاق افتاد. تیم ما با رتبه چهارم فقط ۶ امتیاز فاصله داشت و در مجموع نتیجه خوبی به دست آمد.

 

زاهدی در خصوص ادامه یا قطع همکاری با مس رفسنجان گفت: قراردادم با مس تمام شده و هنوز برای آینده‌ام تصمیم نگرفته‌ام. فصل طولانی و خیلی سختی داشتیم. فعلا به پیشنهاداتم پاسخی نداده‌ام و بخاطر فشردگی بازی‌های آخر فصل، الان در استراحت هستم، اما سعی می‌کنم مثل انتخاب مس تصمیم درستی بگیرم تا پیشرفت کنم.

دیدگاه‌ها