کد خبر : 1771912 | 11 مرداد 1400 ساعت 14:05 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدافعان مصدوم قرمزها در مسیر آمادگی؛

کلوپ: امیدوارم فن‌دایک و گومز از ابتدای لیگ بازی کنند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، برای ویرژیل فن دایک و جو گومز، مدافعان مصدوم این تیم، برنامه هایی دارد و امیدوار است پیش از شروع فصل این دو بتوانند دقایق بیشتری بازی کنند.

کلوپ: امیدوارم فن‌دایک و گومز از ابتدای لیگ بازی کنند

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ به ویرژیل فن دایک و جو گومز هر فرصتی می دهد تا بتوانند در نخستین بازی فصل جدید قرمزها مقابل نورویچ حضور داشته باشند. سرمربی لیورپول امیدوار است این دو مدافع که تازه از مصدومیت بازگشته اند در دیدار تدارکاتی روز پنجشنبه دقایق بیشتری در زمین بازی کنند.

قرمزها در ادامه اردوی پیش فصل خود این هفته در یک بازی دوستانه با بولونیا روبه‌رو خواهند شد. لیگ برتر از تاریخ 14 آگوست، یعنی 12 روز دیگر، برای لیورپول آغاز می شود.

فن دایک و گومز بخش اعظم فصل پیش را به دلیل مصدومیت شدید زانو از دست دادند و جای خالی این دو مدافع ارزشمند به شدت در جمع شاگردان کلوپ احساس شد.

 

1625365

 

کلوپ در مصاحبه با وبسایت لیورپول درباره اینکه در بازی روز پنجشنبه به فن دایک و گومز شانس بازی خواهد داد، گفت: "بله امیدوارم. در حال حاضر که شرایط اینطور به نظر می رسد.

واقعاً می خواهم این را روشن کنم که ما هیچ چیزی را تحت فشار انجام نمی دهیم. هیچ چیزی را. ما کمی صبر می کنیم و بازیکنان به آمادگی بر می گردند. ما اکنون دکتر آندریاس شلمبرگر را داریم که یک متخصص واقعی است و مدام در حال صحبت و مشورت با او هستیم و او همیشه همه چیز را زیر نظر دارد.

ما دقیقاً می دانیم که آنها چطور هستند. اینکه واقعاً چطور هستند و نه فقط آنچه که به ما می گویند! چرا که بدیهی است که آنها هم مایلند به بازی برگردند. گاهی اوقات در مواقعی ما ویرژیل و جو را کمی با هم عوض می کنیم تا شاید همه چیز زیاد شدید و پرفشار نشود، اما به طور کلی به نظر می رسد واقعا اوضاع خوب است.

چند دقیقه در روز پنجشنبه بازی می کنند؟ نمی دانم، اما قطعا چند دقیقه ای بازی خواهند کرد."

 

دیدگاه‌ها